Komentáře

strelice@streliceubrna.cz

Tyto komentáře vyjadřují osobní názory těch, kteří je sem píší a Obecní úřad Střelice za ně nenese žádnou odpovědnost a není povinnen na ně odpovídat. V této chvíli je zde zapsáno 4542 komentářů.

Jméno a příjmení
Email
Váš komentář

zde vepište ANO (vše velké), jinak nebude příspěvek uložen!


Datum: 10.05.2009 20:44:27
Autor:   Marcela Klevetová

Vážená RO! Není vhodné zvyšovat poplatky za psy v bytech,ty exkrementy na chodnících většinou patří velkým psům-kolik lidí v bytě má tak velké psy?Dále prosím o umístění koše s pytlíky mezi bytovky na A.Smutného.



Datum: 08.05.2009 22:07:48
Autor:   EDA

Odpad vyneste k silnici v rámci občanské neposlušnosti, nepřizpůsoiví to dělají stejně.



Datum: 06.05.2009 09:50:37
Autor:   Pavel Wehrenberg

Dovolte abych touto cestou poděkoval za velmi příjemné nedělní odpoledne na Trnkově dvoře, kde vystoupila kapela Grupa. Jak je vidět práce s mladými hudebníky nese svoje ovoce a pro všechny remcálky, kteří si neustále stěžují, že se v naší obci nic neděje a že se nemáme čím pochlubit je toto tím nejlepším důkazem, že to není pravda. Zkuste se zamyslet, ve které obci se najde tolik kapel a muzikantů. Která obec má fungující oddíly fotbalu, volejbalu, košíkové, futsalu apod. A dál je tu spousta zájmových a jiných organizací a obětavých lidiček, třeba SDH Střelice, Junák a mnoho dalších. Vážně si myslím, že se máme čím pochlubit. Ještě jednou děkuji za moc fajn odpoledne.



Datum: 06.05.2009 07:08:19
Autor:   Olda

To mají být ty nové Střelické stránky? "...streliceubrna.webnode.cz....." Autor má snahu o změnu, ale obecní stránky mají být jen jedny, protože skládat informace o událostech v obci po celém www je na nic.



Datum: 05.05.2009 23:55:49
Autor:   Luděk Sklenář

Vážená paní Gábino, zřejmě jste se o možnosti zřízení jedné třídy MŠ v budově ZŠ na Komenského dočetla v květnovém zpravodaji. Pro vysvětlení dodávám, že tato možnost je zcela nová a orgány, JMK spolu s krajskou hygienou se tak snaží spolu obcemi, které si o to požádají, řešit dosti zoufalý stav umístění dětí v MŠ v celém JMK. Osobně jsem se spolu s ředitelem ZŠ panem Mgr. Urbancem zúčastnil na "velký pátek" stěžejního jednání s pracovnicí krajské hygieny přímo ve škole a byly zde dohodnuty zcela konkrétní podmínky, za jakých zde lze jednu třídu MŠ realizovat. A tyto podmínky nejsou nesplnitelné, hygienička byla velmi vtsřícná. Je nutno pžádat KHS písemně o vyjádření na základě provedeného místního šetření a pokud ZŠ obdrží od hygieny souhlasné stanovisko, je třeba požádat JMK odbor školství o popvolení k rozšíření počtu žáků v ZŠ. Povolení by podle propozic mohlo platit od srpna nebo září roku 2010 na 3 roky. Dříve to nelze stihnout. Během té doby bude obec dále pracovat na plánovaném řešení výstavby nového víceučelového objektu se třídami MŠ. Pokud máte zájem o více informací, ptejte se, prosím pana ředitele ZŠ nebo na obci. Zdravím Vás. L. Sklenář, starosta.



Datum: 05.05.2009 23:07:15
Autor:   Jana Sekaninová

Můj pvní příspěvek do komentářů se týká respektování soukromého pozemku. Bohužel jsou mezi námi dospělí lidé,kteří se nestydí vstupovat na cizí pozemek-koupaliště v době mimo provoz(tedy nějak se musí dostat přes plot) a stříhat, ucvikávat a jinak devastovat nasázenou okrasnou zeleň. Dokonce si nosí sebou nůžky či jiné předměty za účelem odnést si nějakou zeleň domů. Dále ve Střelicích bydlí občané, kteří n e j s o u líní donést a vyhodit přes plot do areálu koupaliště různé předměty a odpadky, přestože kontejnery na odpady jsou na každém rohu. Tak např. se zde každoročně objevují vánoční stromky (po vánocích), různé plastové předměty a nedávno také několik pytlů od štěrk.substrátu. Pokud si to přečte někdo, kdo dělá výše uvedené nešvary, ať si uvědomí, že by se mu to na jeho pozemku (oploceném) také nelíbilo.



Datum: 04.05.2009 09:21:02
Autor:   Gábina

Dobrý den, ráda bych se zeptala kdo rozhodoje o tom zda bude založena nová třída MŠ, bohužel jsem o této možnosti také nevěděla a dříve mě bylo řečeno že do školky se nemáme šanci dostat a teď se dočítám že mohla být založena nová třída. Myslím že nejsem jediná matka která nemá kam dát svoje dítě do školky. Ráda bych se teda zeptala co můžeme udělat proto aby tato třída byla založena? Po telefonu mě bylo řečeno že už další děti do školky nepřijímají, což chápu uzávěrka již proběhla, ale na druhou stranu pokud měla být založena nové třída tak předpokládám že na to peníze jsou a děti by byli určitě taky. Prosím o radu jestli s tím lze ještě něco udělat. Děkuji za odpověď.



Datum: 03.05.2009 17:00:35
Autor:   Lojza

Přečetl jsem si Zpravodaj a článek o odpadech a nestačím se divit. Tak Velkoobjemový odpad bude na 5 místech ve Střelicích a lidé ho tam musí dovleci. Už vydím ty babičky co si koupili novou betlu a hrnou tu starou přes půl dědiny a pak ji hází do kontejnetu. To samé se skříněma, koberci atd.. Velkoobjemový odpad je přece o tom, že je problém ho nějak stěhovat a vozit. Takže to si zase dělá radnice z lidí blbečky? :-) Pochopím, že když jde o Nebezpečný odpad (baterie, barvy, ředidla, hořlaviny), pak ať je to kontrolováno a přebíráno na nějakém místě. Má to smysl s ohledem na možné rozlití a kontaminaci půdy a nebo třeba nebezpečné hrátky dětí s tímto materiálem. Ok. Tady je to na místě. Ale u velkoobjemového? No nic, myslím, že babičky to raději za pomoci vnuků hodí před dům k silnici jako vždycky a lidé to rozeberou... :-)



Datum: 03.05.2009 16:50:15
Autor:   Roznáška letáků

Prosím roznášející a také firmy, které roznosy zprostřekovávají, aby roznášeli letáky pouze do domů, kde je schránka pro tyto účely a neházeli letáky na zem před dům či dveře. Také ať respektují nápisy typu: Zákaz doručování reklamních letáků". Děkujeme.



Datum: 03.05.2009 08:56:42
Autor:   lady

ty nové stránky budou v dubnu kterého roku?



Datum: 28.04.2009 12:36:44
Autor:   Erozhlas

Firma Mediaservis, která provádí pro naše občany distribuci předplaceného denního tisku a časopisů, hledá doručovatele letáků pro obec Střelice. Jedná se o práci v odpoledních i večerních hodinách na dohodu o pracovní činnosti, která je vhodná pro studenty, ženy v domácnosti nebo na mateřské dovolené, zdatné důchodce nebo přivýdělek k jinému zaměstnání. Může ji vykonávat i osoba vedená na úřadu práce. Požadavky: dobrý zdravotní stav, smysl pro orientaci, spolehlivost, zodpovědnost. Platové podmínky|: závisí od počtu doručených kusů Bližší informace vám poskytneme na telefonních číslech 532 163 722 do 14 hod, nebo kdykoliv 602 687 826 Mediaservis s.r.o., divize Brno, Moravské náměstí 13, Brno



Datum: 28.04.2009 10:52:10
Autor:   Milan Smištík ml.

Dobrý den já jen chci říci že ve Střelicích uš existuje nový LARP klub s názvem Sauratone. www.sauratone.wgz.cz toje naše stránka.



Datum: 27.04.2009 16:17:35
Autor:   Erozhlas

Futsalový klub FC AB Střelice si Vás dovoluje pozvat na mistrovský turnaj okresního přeboru, který se koná v sobotu 2. května 2009 v hale ZŠ Střelice. Turnaj začne v 9 hodin zápasem FC AB Střelice proti Silůvkám. Více naleznete na WWW.futsal.strelice.cz



Datum: 27.04.2009 16:05:32
Autor:   Erozhlas

Ročník 1991 zve občany na „Stavění máje“, které se koná ve čtvrtek 30. dubna 2009 v prostorách střelického koupaliště, začátek v 18:30 hodin.



Datum: 27.04.2009 15:12:25
Autor:   žabák

no vysvětluj to malým dětem že to jen pudl !!!



Datum: 27.04.2009 14:12:16
Autor:   Erozhlas

Paní MUDr. Kudláčková oznamuje svým pacientům, že ve čtvrtek 30. dubna 2009, neordinuje. Zastupuje ji v nutných případech paní MUDr. Nováková ve své ordinační době .



Datum: 27.04.2009 12:24:47
Autor:   

Škubánku, měli jste někdy doma psa? My psa máme. Bojových plemen se taky bojím. Ale pudla???? To je snad vtip?



Datum: 27.04.2009 10:27:41
Autor:   Erozhlas

Dětská lékařka paní MUDr. Uhlířová oznamuje pacientům, že nebude ordinovat ve čtvrtek 30.dubna 2009. Akutní případy ošetří paní MUDr. Kachlíková v Ořechově.



Datum: 27.04.2009 09:04:43
Autor:   Erozhlas

POŠTA Střelice oznamuje důchodcům, že důchody splatné 2. 5. se budou vyplácet ve čtvrtek 30. 4. 2009.



Datum: 24.04.2009 13:09:42
Autor:   Erozhlas

Na základě obdrženého dopisu se ruší zpráva Erozhlasu vydaného 8.4.2009. Ministerstvo vnitra oznamuje, že po vyhodnocení ohlasů veřejnosti bude plánovaná celostátní odstávka systémů zrušena. Odbor dopravy a odbor vnitřních věcí MÚ Šlapanice se omlouvá občanům za potíže, které jim vznikly a zároveň oznamuje, že budou OTEVŘENY od 4.5. do 6.5.2009 v úředních hodinách přepážky registru vozidel a je možné se v těchto dnech přihlásit na registr vozidel přes internet. Dále bude zajištěna v úředních hodinách plná funkčnost přepážek evidence obyvatel, občanských průkazů a e-pasů.



Datum: 24.04.2009 10:32:14
Autor:   Jar.Štveráček ml.

Dobrý den. Jak se ptáte o zmizení(pokácení)Vánočního stromu, tak v pondělí v dopoledních hodinách bude odstraněn členy SDH Střelice.



Datum: 23.04.2009 17:41:20
Autor:   Špelec Ostrostřelec

Vstanou noví Mičurinové se svými objevy.



Datum: 23.04.2009 13:51:04
Autor:   

Na to už jsem se tu před časem ptal taky a nikdo neodpověděl, protože hold nejsme hodni znát odpověd. Takže budeme jen pozorovat, co strom bude dělat.



Datum: 23.04.2009 09:02:26
Autor:   zahradník

Dobrý den , zajímalo by mě, kdy zmizí Vánoční strom před radnicí. Nebo jde o pokus o jeho zakořenění?



Datum: 21.04.2009 16:30:01
Autor:   Optimista

Vraky aut naopak vystrčit.



Datum: 21.04.2009 15:56:36
Autor:   Pesimista

Mopedy a podobně, schovat.



Datum: 21.04.2009 13:53:04
Autor:   Erozhlas

TJ SOKOL Střelice provede v sobotu 25. dubna 2009 od 8:00 hodin SBĚR ŽELEZNÉHO ŠROTU. Žádáme občany, aby šrot nachystali před své domy až těsně před svozem, nejlépe až v sobotu ráno. Děkujeme za pochopení výbor Sokola.



Datum: 20.04.2009 12:31:37
Autor:   Skardovi

Jeste jednou Skardovi - kontaktni email v inzeratu se nezobrazil: biggreenbox@yahoo.com



Datum: 20.04.2009 12:30:01
Autor:   Skardovi

Dobry den, protoze online inzerce zatim nefunguje, vkladame nas inzerat sem: jsme mlada rodina s ditetem a hledame byt nebo dum (2+kk a vetsi) k pronajmu. Nejlepe ve Strelicich a okoli. Prosim nabidnete! Dekujeme :-)



Datum: 20.04.2009 09:03:59
Autor:   Erozhlas

Veterinární lékař Dr. Smutný oznamuje, že v pátek 24. dubna od 14,00 hodin bude provedeno ve Střelicích očkování králíků proti moru a myxomatóze a očkování prasat proti července. Zájemci ať se přihlásí v kanceláři OÚ Střelice.



Datum: 19.04.2009 22:35:15
Autor:   

... nikdo se nikdy nerozkýve pokud nebude doopravdy chtít. Nezáleží na tom, jestli se něco stane nebo ne ...



Datum: 19.04.2009 19:54:31
Autor:   Špelec Ostrostřelec

http://ods.strelice.cz/rec-noveho-starosty-obce-strelice-na-volebni-obdobi-2006-2010 Stránka by už mohla spočinout v archivu.



Datum: 19.04.2009 19:52:50
Autor:   občan

dobrý večer paní Mrázková, reaguji na Váš dotaz a myslím si , že ohledně dopravy nemáte u starosty šanci , bydlí na druhém konci Střelic , takže máte smůlu .Lituji Vás , protože bezpečnost občanů je na prvním místě , až tam někoho usmrtí cisterna či nákladní auto tak se rozkývou , jinak bohužel S úctou občan



Datum: 15.04.2009 19:43:59
Autor:   Luděk Sklenář

Reaguji na slušný a kostruktivní dotaz "škubánka!": Dnes měli krajskou silnici čistit náhradním čistícím vozem, nemám ale zatím zprávy, jak to dopadlo. Doufejme, že čištění konečně co nejdříve dokončí. Na našich, řekl bych částečně ochromených stránkách naleznete jízní řád ve Zpravodaji leden 2009, který naleznete v aktualitách za rok 2009 ze dne 1.1.2009. Můžete si jej uložit do svého počítače a příležitostně si jej vytisknout. Funkčnost předpovědi počasí je též ochromena, stejně jako inzerce, e-rozhlas, tel. seznam a částečně i aktuality. V nově slibovaných www stránkách obce budou tyto funkčnosti obnoveny. Nové stránky jsou již na světě, jen je třeba býti trpělivými, neboť se v současné době převádějí data ze starých stránek do nových, je jich velké kvantum a jde o náročnou činnost, hlavně, abychom při této činnosti nepřišli o vzácná, za 10 let nashromážděná data. Pokud máte zájem "škubánku" o vysvětlení příčin náhlého ochromení našich stánek od 1.1.2009, přijďte za mnou, milerád Vám tyto příčiny objasním. Na tomto fóru je nemohu říci, jsem vázán ochranou osobnosti. Zdravím Vás, "škubánku" a děkuji Vám za rozumný příspěvek. L. Sklenář, starosta



Datum: 15.04.2009 11:35:48
Autor:   škubánek

Dobrý den, souhlasím s panem Sklenářem. Policie se sem-tam ukáže a měří. Za tento rok jsem je tu zahlédla nejmíň třikrát. Vždy měřili rychlosti a kontrolovali. Většinou stávají u "obchodňáku" a nebo za křižovatkou ulic Ant. Smutného a Tetčická. Tam jsou rovné úseky a spousta řidičů tu překračuje rychlost. Co se týká hlavní ulice, tak ta je bohužel ve vlastnictví kraje, takže musíme bohužel počkat, až na nás přijde řada. A komu se to nelíbí, tak lopatu, smeták a kolečka a jdem na to... Mám ještě dotaz, je zde na internetových stránkách obce někde uveden jízdní řád vlakové a autobusové dopravy? A ještě další dotaz, kdy hodláte aktualizovat v souboru : předpověď počasí některé grafy? Například je tam už asi čtyři měsíce průměrná teplota v lednu. Ta mě už jaksi nezajímá. Děkuji za případnou odpověď.



Datum: 14.04.2009 10:54:11
Autor:   Erozhlas

Na třetí dubnovou neděli připravilo Střelické muzeum 7. pokračování výstavy z cyklu "Střelická rodina ve fotografii". Na výstavě si připomeneme dalších 50 střelických rodin, jejichž rodiče uzavřeli sňatek v letech 1907 až 1912. Výstava bude otevřená v neděli 19. dubna 2009 od 14:30 do 18:30 hodin ve výstavní síni Střelického muzea.



Datum: 12.04.2009 21:39:35
Autor:   Luděk Sklenář

Paní Mrázková, hlavní silnice v naší obci jsou v majetku JMK a jejich údržbu zajišťuje Správa a údržba silnic JMK. Několikrát jsem je urgoval a slíbili, že silnice očistí. Zatím jsem neviděl, že by jejich silnice čistili v okolních obcích. Toto se týká i silnice na Brněnské ulici. S připomínkami ohledně čistoty komunikací v obci se obracejte na pana místostarostu Ing. Jiřího Chloupka, který má tuto záležitost v kompetenci. Řešení rychlosti na krajské silnici u nás je jedině v kompetenci PČR a státních organizací jako jsou JMK odbor dopravy, Dopravní inspektorát Brno-venkov, MěÚ Šlapanice a další. Já jsem inicioval instalaci radarových značek na informační měření rychlosti projíždějících vozidel za 250.000,- Kč a víme, že cca 90% řidičů přizpůsobí rychlost a na těch 10% nemá obec kompetenci proti nim zasáhnout. Pravidelně proto žádám vedení okresní služebny PČR v Rosicích o kontroly rychlosti v naší obci. Přeji Vám příjemné prožití Velikonočních svátků. Luděk Sklenář, starosta



Datum: 12.04.2009 19:11:37
Autor:   Marie Mrázková

Dnes jsem si prošla hlavní silnici ve Střelicích a všude byl velký binec hlavně ulice Nebovidská a to ještě k tomu jsou Velikonoce to je vizitka starosty a jde také vidět že tu nebydlí.Neřeší ani rychlost jedoucích vozidel na hlavní silnici.Jak jsem slyšela tak to ani řešit nehodlá.



Datum: 11.04.2009 10:23:02
Autor:   Ruda

Není uklizen písek z ulice Brněnské.



Datum: 08.04.2009 19:59:22
Autor:   Pavel Wehrenberg

Děkuji panu místostarostovi, za upřesnění problému se zametacím vozem a termínu náhradního úklidu. Přesně takto si představuji funkci komentářů a reakce zastupitelů. Děkuji za vaše vysvětlení a rychlou odpověď.



Datum: 08.04.2009 16:43:46
Autor:   David

No tak to jsem zvědavý kam ty lidi v sobotu 11.dubna ty auta dají. Je to trošku na hlavu dohodnout to na víkend, kdy jsou lidi a jejich auta doma (před domem), a ne v praci.



Datum: 08.04.2009 16:21:34
Autor:   Luděk Sklenář

K odpadům: Zatím bude svoz komunálního odpadu fungovat po ulicích stejně jako dříve, při prvních svozech 15. a 16. dubna bude svozový vůz doprovázet náš pracovník, aby jim sdělil, kam mají všude zajíždět. Objemný odpad s novou firmou VGW domlouváme. Zatím termín neznáme, termín zavčas dáme obvyklým způsobem občanům vědět. L. Sklenář, starosta



Datum: 08.04.2009 14:09:06
Autor:   MAJKA

Ráda bych se zeptala, kdy bude svoz objemného odpadu.



Datum: 08.04.2009 14:02:04
Autor:   žabák

Rád bych se zeptal na svoz komunálního odpadu. Které ulice budou vyváženy ve středu a které ve čtvrtek? Bude to fungovat jako doposud ? Ze zprávy E-rozhlasu to není moc jasné. Děkuji za odpověd



Datum: 08.04.2009 13:13:27
Autor:   Jiří Chloupek

Vážení spoluobčané RO Vás požádala o pomoc při úklidu posypového materiálu z chodníků a cest před Vašimi domy a to v 11.týdnu tj. od 9.do 15.března s tím, že nametené hromádky písku byly následně odvezeny. Bohužel všem občanům se při nejlepší vůli nepodařilo v daném termínu písek zamést a proto jsem zajistil ve dnech 6.4. a 7.4.2009 úklid zametacím vozem. Ve druhém dni práce došlo k poruše vozidla a úklid musel být přerušen. Za to se společnost van Gansewinkel střelickým občanům omlouvá. Náhradní termín úklidu je dohodnut na sobotu 11.dubna 2009. Prosím touto cestou vážené spoluobčany, aby v uvedený den neparkovali v ulicích Nádražní, Komenského, Nová, Úvoz, Za Humny, Malá Stránka, V Cihelně, Trpín, Bezručova, U Kostela a to již od Pomníku Padlých a Pod Lesem. Co se kvality práce týká, názory jsou velmi různé. Většinou se lidé shodují, že písek na cestách zvlášť u obrubníku už není. Nasvědčuje tomu 5 tun odvezených smetků. Jsou i názory, že vůz nekropil, proto abnormálně prášil a zanechal za sebou pruh bláta, takže původně čistá vozovka zůstala znečistěná. Pokud jsem práci strojem v pondělí 5x kontroloval, vždy kropení bylo v chodu a obsluha si vodu průběžně doplňovala. Při práci bohužel stroj skutečně práší, stejně tak i hlučí a nechává zbytky smetků uprostřed vozovky. Třeba se příště za spolupráce nás všech podaří písek z chodníků a cest zamést ručně bez použití škodlivé techniky. Jako dovětek bych chtěl dodat, že komentáře se zcela jistě rušit nebudou. Přispívatelé se pouze zaregistrují a komentář bude v plném znění zveřejněn pod anonymní značkou. Ing. Jiří Chloupek, místostarosta



Datum: 08.04.2009 11:10:29
Autor:   

Během trvání těchto stránek jsem si vždy vážil a budu vážit RO i zastupitelů za odvahu provozovat rubriku "Komentáře" . Na stránkách drtivé většiny jiných obcí podobné rubriky nenajdete. Tyto obce dobře vědí proč tomu tak je.Nenechte se pane starosto i RO znechutit podlými výlevy některých návštěvníků stránek !



Datum: 08.04.2009 11:05:51
Autor:   Erozhlas

POŠTA Střelice oznamuje důchodcům, že důchody splatné 10. se budou vyplácet ve čtvrtek 9. dubna 2009 a důchody splatné 12. se budou vyplácet v pátek 10. dubna 2009.



Datum: 08.04.2009 11:00:54
Autor:   Erozhlas

Městský úřad Šlapanice oznamuje: Odstávka systému registru vozidel. Ve dnech od 04.05. do 06.05.2009 bude z provozních důvodů uzavřen registr vozidel. V těchto dnech bude probíhat v celé ČR plánovaná rekonstrukce systému evidence vozidel a v návaznosti na tuto skutečnost je nucen i náš úřad uzavřít provoz na přepážkách registru vozidel. Z výše uvedeného důvodu bude uzavřen i portál elektronického objednávání pro registr vozidel. Vzhledem k náročnosti této rekonstrukce, která proběhne od 01.05. do 09.05.2009 není možno vyhlásit žádné náhradní termíny úředních dnů. Za případné nepříjemnosti spojené s výlukou provozu na registru vozidel se omlouváme. Městský úřad Šlapanice, odbor dopravy.



Datum: 08.04.2009 10:18:30
Autor:   

Pane starosto, to snad nemyslíte vážně.K tomu jestli se budou rušit komentáře se snad bude vyjadřovat zastupitelstvo ( doufejme že více inteligentní než RO )nebo lidé na nějaké schůzi. Vy si tam za naše peníze hrajete na nějaké bohy nebo co. Již skoro rok se tady vyjadřujete snad 4 krát k nějakému tématu. Dle mého názoru je toto nejhorší osazenstvo našeho Obecního úřadu od komunistů. Už aby byly volby-doufejme že zvítězí zdravý rozum občanů.......................



Datum: 07.04.2009 20:17:13
Autor:   Pavel Wehrenberg

Pane starosto, plně s Vámi souhlasím, že některé komentáře v této sekci jsou nejen neomalené, ba spíše urážející. Přesto, nástin nových komentářů tak jak jste uvedl mě přesto trochu zavání cenzurou. Souhlasím se zavedením povinosti uvést plné jméno a e-mail, jak správně podotkl p. David Otoupalík, stejně obec věděla IP přispěvatelů, ale občas jsem v komentářích zaregistroval i hodnotný příspěvek, či dokonce oprávněnou kritiku činnosti zastupitelů v konkrétním záležitosti a odpovědi jsme se stejně nedočkali. Ano, tyto komentáře a v této verzi, možná byly svojí anonymitou destruktivní a někdy i vulgární, ale přesto občas byly pro Vás i určitým šťouchnutím v konkrétním problému. Můj dnešní příspěvek je velice jednoduchý. Včera jsem z hlášení místního rozhlasu pochopil, že na ulici Úvoz proběhne úklid komunikací po zimním posypu. Zařídil jsem se podle toho a svoje vozidlo jsem odvezl jinam. K úklidu nedošlo a tak jenom doufám, že si správně typnu den kdy k tomu dojde a já tak budu mít svůj automobil vpořádku. Občas se totiž i v těchto komentářích objevily i celkem zajímavá upozornění na různé nešvary a problémy, které by asi nikdo jen tak nepodepsal, ať už ze strachu či obavy z výsměchu spoluobčanů a přesto byly dle mého názoru i velice konstruktivní a věcné. Viz nepodepsaná stížnost o přesahujících větvích do průjezdného profilu ulice Tetčické, nebo úsměvné dotazy na zimní údržbu komunikací a poté nezlobte se Vaše odborné vyjádření k problematice těchto prací. Vy jste obhajoval firmu, která tato práce prováděla a její odbornou způsobilost, ale za sebe, člověka bydlícího v boční ulici Vám mohu říct a zcela od srdce, že nejen vyjetí, ale i prostá chůze na ošetřenou komunikaci byla občas pěkným hororem. I když si v mnohém vážím práce obecního úřadu a jak se odvoláváte i demokracie, přesto si myslím, že se za onu demokracii a chápání jejich principů tak trošku schovávat na mě působí trošku alibisticky. Jak vidíte, podepisuji se plným jménem a zveřejňuji i e- mail adresu, protože se za své názory nestydím a stojím si za nimi. S přáním úspěšné práce Pavel Wehrenberg.



Datum: 07.04.2009 19:40:38
Autor:   rodič

Výborná zpráva pro všechny rodiče.Školka vezme všechny zájemce.Ale proč se dozvídáme, že se plánuje rozšíření až nyní.Stačilo přece pustit tuto informaci dříve, zájem by určitě byl a nemusel vzniknout příspěvek o "sportu".Pokud jsem ovšem jediný kdo o nové třídě něvěděl, tak se tímto všem koho se dotkl omlouvám.



Datum: 07.04.2009 08:09:42
Autor:   Erozhlas

Obecní úřad Střelice oznamuje, že nová firma van Gansewinkel, a. s., U Vlečky 592, 664 42 Modřice bude realizovat svoz komunálního odpadu ve dnech STŘEDA a ČTVRTEK – každý sudý týden, vždy se začátkem v ranních hodinách.



Datum: 06.04.2009 23:21:48
Autor:   Luděk Sklenář

Vážení občané, jelikož situace s komentáři na našich www stránkách dospěla do zcela nedobrého a neúnosného stavu, cítím povinnost se k této situaci obecně vyjádřit. Já jsem existenci komentářů vždy obhajoval proti názoru je zrušit, vždy jsem v nich viděl možnost pro každého našeho občana se slušně i anonymně vyjádřit k dění v obci. Nyní ve shodě s radou obce se kloním k názoru, že princip slušnosti a demokracie zde naprosto nefunguje a je pošlapán. V komentářích je neustále anonymně napadána veškerá snaha představitelů obce o řešení problémů, každá činnost je okamžitě napadána bez znalosti věci, bez udání dalších konkrétních údajů, někdy i neslušným až vulgárním způsobem. Každá dobře míněná odpověď, snažící se anonymovi vysvětlit jeho stížnost, je okamžitě dalšími anonymy rozmetána vniveč a veškerá snaha o rozumný kontakt je tak marná. Odpovědní zástupci v obci jsou tímto vývojem znechuceni a zklamání a není se co divit, že na neustálé napadání v komentářích již nereagují. Každý z Vás, vážení anonymové, má možnost kontaktovat mne nebo pana místostarostu nebo i jiného člena rady či zastupitelstva osobně, telefonicky nebo pomocí e-mailu, požádat o zachování anonymity své osoby (čímž jsme povinni) a je pak možné zcela konkrétní stížnost prodiskutovat a odstranit, pokud je to v našich silách. Rada obce se na svém dnešním zasedání (6.4.2009) proto rozhodla, že již na anonymní připomínky ve stávajících komentářích nebude reagovat. V nových www stránkách obce, které jsou těsně před spuštěním, již bohužel komentáře v dosavadní podobě nebudou zavedeny. Bude zde samozřejmě možnost připomínky k dění v obci podávat, ale diskutér nebude pro určené představitele obce již anonymní, bude se muset identifikovat. Samozřejmě jeho připomínka bude zveřejněna pro ostatní anonymně a zástupci obce s ním budou veřejně diskutovat. Anonymitu jako nyní v tomto směru v komentářích již nepřipustíme. Konkrétní technickou realizaci diskusního fóra zadáme odborníkům. Přiznám se, že je mi líto zavádět toto opatření, jsem zastáncem svobodného projevu, ale ne anonymního, který neustále vše neguje bez rozumné diskuse. Děkuji Vám za pochopení. RNDr. Luděk Sklenář, starosta obce



Datum: 06.04.2009 21:54:22
Autor:   David Otoupalík

Jakákoliv snaha obce něco řešit je v komentářích účelově stále stejnými jednotlivci - obec zná IP adresy přispěvovatelů - posouvána do pozice "něco je špatně". Mohu Vás ujistit, že to nijak nesouvísí s jakoukoliv návštěvou hygieny. Co má, prosím a vysvětlete to i ostatním diskutujícím, plánované rozšíření školky společného s hygienou? A pokud se rodiče po špatných zkušenostech děti neobtěžují do střelické školky zapsat, je to pouze a jen jejich volba - možná související s novou školkou v Moravanech a tím uvolněných místech v Nebovidech. Ale "za to opravdu" obec nemůže.



Datum: 06.04.2009 21:05:44
Autor:   

Možná se po zkušenostech z minulých let někteří rodiče neobtěžují zapsat svoje děti do naší školky.To opravdu nikoho nenapadlo dříve udělat tu třídu v budově ZŠ a nebo to nějak souvisí s návštěvou z hygieny?



Datum: 06.04.2009 20:50:38
Autor:   David Otoupalík

Dobrý den, reaguji z pověření starosty a rady obce na komentář z 06.04.2009 19:05:09. Ve Vašem příspěvku máte pravdu v první polovině - ano, dnes skutečně proběhl zápis dětí do školky. Ale proč píšete, že by to měl být nový "sport" - dostat dítě do školky, a navozujete atmosféru "strachu", to skutečně netuším. Obec v současné době provozuje 3 třídy s kapacitou celkem 75 dětí. Zároveň na doporučení ředitelů ZŠ a MŠ připravila projekt otevření 1 další třídy pro 25 dětí v budově ZŠ Střelice a tuto věc již komunikovala s pověřenými úřady. Celková kapacita pro příští školní rok tak může být až 100 dětí. Z neoficiálních informací se k dnešnímu zápisu zdaleka tolik rodičů s dětmi nedostavilo, proto bude dostačovat současná kapacita a všechny děti by s velkou pravděpodobností měly být přijaty. Ale považujete-li přihlášku dítěte do školky za sport, rozmlouvat Vám to nebudu :-) Hezký večer!



Datum: 06.04.2009 20:19:34
Autor:   

S tím úklidem je to škoda loni, to bylo uklizený líp...



Datum: 06.04.2009 20:10:48
Autor:   Ela

Mělo by se kontrolovat vše, včetně práce podřízených, pokud nechcete prodělat.



Datum: 06.04.2009 19:47:08
Autor:   

V rámci dnešní " projížďky " zametacího vozu některými ulicemi v obci by bylo vhodné, aby starosta, nebo kdo tuto " legraci " organizuje, provedl kontrolu zametení ulic. Mám dnes před domem více písku než včera - a to jsem ho před týdnem zametl ! Není to tím, že zde byly zaparkované auta (nebylo tu ani jedno) ! Začněte už konečně kontrolovat práci firem, které pro obec pracují a vy je pak platíte ! To samé bylo v zimě, nekvalitní posyp a neodhrnutý sníh ! Jako podnikatelé by jste s tímto přístupem už dávno krachli !



Datum: 06.04.2009 19:05:09
Autor:   

V rámci dnešního zápisu dětí do školky navrhuji přidat do ankety nový "sport"-dostat dítě do školky.



Datum: 06.04.2009 10:55:38
Autor:   Erozhlas

Paní MUDr. Nováková oznamuje, že v pátek 10. dubna 2009 nebude ordinovat. Pouze v akutních případech zastupuje paní MUDr. Kudláčková ve Střelicích a paní MUDr. Mádrová v Troubsku.



Datum: 04.04.2009 21:19:57
Autor:   David Otoupalík

Dobrý den občane.Uřední deska je plně funkční - http://www.streliceubrna.cz/top/urednideska/urednideska.php viz. odkaz AKTUALITY > ÚŘEDNÍ DESKA. Pokud však myslíte eRozhlas, tak důvodem nefunkčnosti je, že původní administrátor stránek nepředal i přes vyžádání obci přístupy k jednotlivým aplikacím, které na stránkách jsou. Z tohoto důvodu musela obec stránky kompletně předělat - na čemž se nyní pracuje.



Datum: 04.04.2009 15:44:37
Autor:   Občan

Obec Střelice nemá funkční úřední desku a to už 1/4 roku. Z jakého důvodu obec nenabízí občanům možnost sledovat dění v obci?



Datum: 03.04.2009 13:08:48
Autor:   Erozhlas

Obecní úřad Střelice oznamuje, že ve středu 8.dubna 2009 z provozních důvodů jsou zrušeny úřední hodiny na Stavebním úřadu ve Střelicích, to znamená, že Stavební úřad bude uzavřen.



Datum: 03.04.2009 13:00:52
Autor:   šťoural

Jak je možné, že když byl odvoz nebezpečného odpadu neodvezli hromadu starých gumových hadic. Takto je asi hodím do popopelnice a bude pokoj, nebo to snad NENÍ NEBEZPEČNÝ ODPAD??! Výmluvy typu, že si toho nevšimli neberu, protože starou pneumatiku mi odvezli.



Datum: 02.04.2009 21:20:00
Autor:   nepepa

Mě se tam strom líbí. Proč ne



Datum: 02.04.2009 17:18:14
Autor:   Bubu

Ne není tam natrvako, jen do voleb. Záleží na novém osazenstvu rathauzu.



Datum: 02.04.2009 15:02:13
Autor:   

Pozoruju, že na otázku na vánoční strom opět žádná reakce, takže je vlastně vše při starém! Radnice opět nemá zájem informovat občany, že? Ještě, že nejsou za dveřmi nové volby, že ano.



Datum: 01.04.2009 18:46:46
Autor:   

Ten vánoční strom před radnicí je tam natrvalo? Nebo to už je připraveno na letošní vánoce? Ptám se protože je už jaro. Dřív bylo kamerkou vidět na lavičku a někdy tam sedávala i Jezevčice.



Datum: 01.04.2009 14:13:59
Autor:   Erozhlas

Obecní úřad Střelice oznamuje občanům, kterým byla odvezena pronajatá 240 l popelnice, že zítra ve čtvrtek 2.dubna jim bude během dne dodána nová od svozové služby Van Gansenwinkel Modřice.



Datum: 31.03.2009 20:10:11
Autor:   žabák

Jo starej dobrej admin. Sice na něj pár jedinců nadávalo, ale aspoň to tu fungovalo jak mělo



Datum: 31.03.2009 18:17:08
Autor:   

Jejda,my ještě nemáme změněné střelické stránky? Copak se stalo,zavolejte teda aspoň starého admina.



Datum: 31.03.2009 09:03:19
Autor:   NEPEPA

Děkujeme za jasné zprávy, tak by to mělo být



Datum: 31.03.2009 08:17:01
Autor:   Erozhlas

OPAKOVÁNÍ ZPRÁVY : Ve dnech 1. a 2. dubna 2009 budou prováděny odpisy plynu. Žádáme občany, aby umožnili přístup k plynoměrům zvláště visací zámky, aby odemkli.



Datum: 31.03.2009 08:13:24
Autor:   Erozhlas

OZNÁMENÍ. Obecní úřad oznamuje, že ve dnech pondělí 6. 4. 2009 a úterý 7. 4. 2009 bude prováděn úklid ulic od posypového materiálu zametacím vozem. Metení místních komunikací v Obci Střelice v době od 7:00 do 16:00 hodin : V pondělí 6. dubna 2009 - ulice : Svitáčkova, Písečná, Bří Kotrbů, Vršovická, Jar.Svobody, Příční, Školní, Pod Lipami, Na Hrázi, K Myslivně, Kozí Strana . V úterý 7. dubna 2009 - ulice : Vanecká, Jiráskova, Smetanova, Nádražní, Komenského, Nová, Úvoz, Za Humny, Malá Stránka, V Cihelně, Trpín, Bezručova, U Kostela, Pod Lesem, U pošty s parkovištěm u OÚ . Žádáme občany, aby v den úklidu od 7:00 do 16:00 hodin neparkovali auta na uvedené komunikaci a ta mohla být celá očištěná. Při čištění může dojít k poškození zaparkovaného auta nebo jiného předmětu nechaného na komunikaci. Děkujeme za pochopení Obec Střelice



Datum: 30.03.2009 14:34:41
Autor:   

Jsi moc zvědavý, sběr BUDE.. Až bude, tak se to nedovíš, je to tajná akce, hlavně, že to zaplatí obec.



Datum: 30.03.2009 10:10:54
Autor:   

Tak už se to blíží. Zítra je posledního března, takže už budou nové střelické stránky jak tady bylo prezentováno. Už se moc těším, vy také?



Datum: 30.03.2009 08:09:31
Autor:   

Neví, neví, neví . . . . .



Datum: 29.03.2009 14:26:00
Autor:   

Prosím vás neví někdo kdy bude sběr objemného odpadu?



Datum: 28.03.2009 18:16:41
Autor:   lady

píše se povinen,viz nahoře, jde to tady od desíti k pěti.



Datum: 27.03.2009 12:23:52
Autor:   NEPEPA

To je ale blbá anketa Chybí tam plno sportů, který blb to vymyslel?????????????????????



Datum: 27.03.2009 11:54:25
Autor:   

Nebo třeba šachy!!!!



Datum: 27.03.2009 09:19:38
Autor:   Johny

V anketní otázce "Jaký sport preferujete?" mi chybí možnost "Jiný, než zde uvedený". Protože spoléhat se na to, že ve výčtu posilovna, míčové hry, posilovna a inline je všechno je blbost. Co třeba bojové sporty? Horolezectví? Tenis? Běhání? hm?



Datum: 27.03.2009 06:56:42
Autor:   Renáta

Tady je vidět, že věci nemají řád a opět není nikdo za nic zodpovědný...Sousedé pouští odpad do potoka



Datum: 26.03.2009 21:57:40
Autor:   Erozhlas

Ve dnech 1. a 2. dubna 2009 budou prováděny odpisy plynu. Žádáme občany, aby umožnili přístup k plynoměrům zvláště visací zámky, aby odemkli.



Datum: 26.03.2009 21:54:57
Autor:   Erozhlas

Zítra 27. března od 6 hodin se uskuteční SVOZ NEBEZPEČNÉHO ODPADU, jak je oznámeno na plakátcích v obchodech , restauracích i na Zdravotním středisku ve Střelicích. Akce je určena domácnostem nikoliv podnikatelům.



Datum: 26.03.2009 18:24:30
Autor:   

To je fakt moc, nenaapsat sem že se zítra vyváží nebezpečný odpad! stakovouhle obec zaplatí za zbytečnou věc. Příště bych prosím žádal alespoň něco na erozhlasu tohle naši občané určitě neocení!!! Je to fakt nehorázné dovědět se o tom od souseda, ani ve zpravodaji nic nebylo, jak to bývá každý rok!!! Takhle asi naše obec fungovat nebude, a odpad se bude množit v lesích atd.!!! jestli hodláte neoznamovat další svozy odpadů!!! Ještě že vůbec víme kdy se vyváží komunální odpad jinak už by to tu bylo jak v kocourkově!!!



Datum: 26.03.2009 14:20:52
Autor:   andula

Pane starosto, pane místostorosto, páni radní stojíte za ..nic. Napsat sem, že zítra je svoz placený obcí nebezpečného odpadu je pro Vás moc práce? A odpovědět kdy konečně budou normálě fungovat střelické stránky TAKY! Styďte se!



Datum: 26.03.2009 10:18:09
Autor:   škubánek

Psí exkrementy jsou sice dost nepříjemné, ale více závažnější je chování některých pejskařů, kteří i ve vesnici nechají své psy pobíhat bez košíku a bez vodítka. A nejsou to zrovna přátelské rasy. Už jsem viděla takto chodit i pitbula. Bohužel vyjímkou nejsou ani méně útočné rasy, jako jsou pudlové. Ti jsou neukáznění, necvičení a nevyzpytatelní. Majitelé si neuvědomují, že za toto chování může následovat postih! Jako matka dětí, které by takový pes napadl jsem ochotna útočící potvoru i utlouct vlastníma rukama.



Datum: 24.03.2009 16:47:59
Autor:   

Raději bych anketu o psích exkrementech nedělal. Mohlo by to ve Střelicích převládnout již nyní, tak se to stane se to časem!



Datum: 22.03.2009 10:07:49
Autor:   

Taky o tom začínám pochybovat.



Datum: 22.03.2009 04:29:26
Autor:   

Budou tyto stránky skutečně tento měsíc v novém kabátě, jak bylo slíbeno?



Datum: 21.03.2009 19:15:38
Autor:   jája

O psích exkrementech - hoši



Datum: 21.03.2009 14:17:32
Autor:   Jája

Nepepo, ta nic nepochopíš, ta anketa je už na příští rok, aby tam nemuseli dávat něco jiného. To víš je krize a tak i internet šetří. Mrkni na web stránky Střelic, tam vlastně nic není. Nepepo přemýšlej.Nepepo, ale podívej se jak naši pejskaři krásně hnojí chodníky to je síla. Kam se podíváš, tam je psí......... a jak to smrdí. co tak udělat anketu o psích h............ to by bylo.



Datum: 20.03.2009 20:09:43
Autor:   NEPEPA

Ach ta anketa, už je dávno po plesové sezoně a anketa je stále stejná, má to vůbec smysl????????? Anketa má být aktuální a ne měsíc po ostatkách. Co vy na to??????



Datum: 20.03.2009 10:12:49
Autor:   

Kde přesně ta mísa je? Možná bych ji někdy použil.



Datum: 19.03.2009 18:37:14
Autor:   Antabus

Třeba chtěl,aby lidé co jdou z hospody, nechodily na záchod do křoví, ale na mísu a neznečišťovali okolí.



Datum: 19.03.2009 11:40:23
Autor:   Kakabus.

Který debil vyhodil záchodovou mísu do příkopy u nádraží? Blbe! Zasviňuješ okolí, nadochází ti to?



Datum: 19.03.2009 10:13:20
Autor:   

Majko, ještě dočkej.Přijde sníh, zima ještě neskončila.



Datum: 18.03.2009 14:20:28
Autor:   MAJKA

My pořádní občané jsme si již písek před domem zametli, ale po cestě z dolního nádraží se kvůli němu nedá chodit? Nešlo by to uklidit?



Datum: 15.03.2009 22:47:55
Autor:   to Pejskař - teoretik

co máš za sebou - ten poslanecký plat?



Datum: 15.03.2009 19:03:05
Autor:   Odpad

Kam dát staré hadry? Je tu nejaky kontejner? A nebo klasika do popelnice?



Datum: 15.03.2009 10:40:34
Autor:   XYZ

Ja mi stydno za člověka pode mnou. Nenaučil se úctě člověka k člověku. Hambím sa, že žiji v obci vedle lidí, kteří takto smýšlejí a jakou obci dělají vizitku. Je mi stydno i za úroveň těchto stránek....



Datum: 14.03.2009 21:00:02
Autor:   Pejskař - teoretik

A co bude paní uklízet v JASO? {*cenzurováno*} A jsem docela zvědavá, jak dlouho tady moje zpráva vydrží. A uklízet bych tam nešla ani za poslanecký plat. Už to mám za sebou.



Datum: 11.03.2009 11:33:12
Autor:   E-rozhlas

Oznamujeme občanům , že zítra 12. března od 13:00 hodin budou prováděny stavební práce na ulici Nová ve Střelicích a po dobu asi 4 hodiny bude neprůjezdná komunikace z ulice Nová ke koupališti tj. pod zahrady.



Datum: 11.03.2009 11:27:37
Autor:   E- rozhlas

Firma Jaso-Distributor spol s r. o. přijme paní na úklid. Nástup dle dohody. Více informací na telefonním čísle 608 910 634 nebo přímo ve firmě Jaso-Distributor ve Střelicích.



Datum: 10.03.2009 12:53:32
Autor:   E- rozhlas

Oznamujeme občanům, že obecní knihovna je opět v provozu, dle pravidelné otevírací doby. Omlouváme se za opožděné oznámení Obec Střelice.



Datum: 10.03.2009 12:48:56
Autor:   Rada obce Střelice/ E-rozhlas

Rada obce Střelice žádá občany, aby v rámci jarního úklidu pomohli a v tomto tj. 11. týdnu zametli posypový písek z chodníků a cest před svým domem na hromádky. Úklid je prováděn již nyní, dokud je písek vlhký a lze ho snadněji odstranit a to v době než přijdou jarní deště, které posypový materiál splavují do kanalizace. Písek bude odvážen během víkendu a začátkem příštího týdne. Děkujeme za pochopení a pomoc. Rada obce Střelice.



Datum: 10.03.2009 09:54:18
Autor:   KATEŘINA

Milá Jano, slyšela jsem to také, ale doba je taková a zlá. Chtěla bych jen říci, že budova "staré školy", ke které má hodně lidí ve Střelicích pěkný vztah a má na tuto školu pěkné vzpomínky, je udržovaná tak, aby naše děti byly v bezpečí. Obecní úřad pro toto dělá maximum ,co se dá a dělá to docela dobře. Velké poděkování však patří všem zaměstnancům mateřské školy a škole lid. umění. V těchto prostorách je vždy vzorně uklizeno a vytvořeno pěkné prostředí. Samozřejmě škola je stará. Paní ředitelka, učitelky, paní školnice a kuchařka dělají pro naše děti jen to nejlepší a naše děti se ve školce cítí dobře. Patří jim za tuto trpělivost a píli poděkování a obdiv. Všichni si přejeme novou školku, ale nehaňme dobré.Snad se situace v našem hospodářství zlepší a nové školky se dočkáme.



Datum: 09.03.2009 18:29:28
Autor:   Jana

Slyšela jsem, že obec nezískala dotaci na novou mateřskou školu. Je ostuda a risk, že naše děti jsou v budově, která je v havarijním stavu a může se stát, že se zřítí. Již na první pohled jsou viditelné praskliny ma budově, která je přes 100 let stará, které se zatírají, flikují. Nemáte strach? Já o svoje děti ano.



Datum: 07.03.2009 09:09:41
Autor:   Jája

Tak jak to napsal Nepepa je to správně. Vhodné bude následně materiál odvést a dokončit to tam, kde to není na hromadě. Na Nebovidské se objevily hluboké výtluky u Kozí strany. Přidáte se až to oschne?



Datum: 06.03.2009 21:57:19
Autor:   David Otoupalík

Nepepo, díra byla vybagrována ve středu na základě platného stavebního povolení. Ten den byla označena fábory a deskami - a ještě ráno to bylo OK. Je však možné, že to někdo odcizil nebo zničil - v takovém případě to dáme zítra do pořádku. Zároveň samozřejmě, jakmile počasí dovolí, díru zahážeme a chodník dáme do původního stavu. Díky za Váš postřeh a věřím, že příště nebudete mít problém se podepsat.



Datum: 06.03.2009 18:46:03
Autor:   Nepepa

Všiml jsem si, že starousedlíci uklízeli chodníky kolem svého domu ,uklízeli i silnice před domem, jak to bylo vždycky zvykem. Co vy ostatní přidáte se???Mám dotaz jak se dá chodit na ulici Ant.Smutného kolem stavby dvojdomku snad pana Otoupalíka, když je tam neoznačená rozbahněná díra????



Datum: 06.03.2009 15:10:28
Autor:   Alena

Bude to odklizené jako loni- jen hubou, ve skutečnosti vůbec ne.



Datum: 06.03.2009 11:43:52
Autor:   Láďa

Asi je konec zimy a posypu. Písek by bylo vhodné uklidit, než sjede do kanalizačních vpustí.



Datum: 05.03.2009 13:04:30
Autor:   Jirka

Chci poděkovat za uklizený a očištěný chodník od Satova ke zdravotnímu středisku!



Datum: 02.03.2009 00:22:38
Autor:   

Všechno lidské pachtění je "marnost nad marnost."



Datum: 01.03.2009 19:36:36
Autor:   Lůďa

Zde je opravdu potvrzeno, že problém plodí problém. Se sněhem je vcelku konec. Jiný tanec se znečišťováním okolí začíná, že se nestydíte! Takhle nic nevyřešíme, ani h....



Datum: 01.03.2009 17:00:47
Autor:   Kakabus

Sníh zmizel a odkryl bordel po psech a lidech. Nakopat.....



Datum: 01.03.2009 09:52:12
Autor:   

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda ve Střelicích není zdatná paní v důchodu či maminka na mateřské, které by byly schopny a ochotny za peníze hlídat dva roky starou holčičku. Termín je aktuální duben/květen -červen a pak od konce září cca do konce tohoto roku (bez Vánoc). V této době by bylo třeba hlídání každý pracovní den, samozřejmě v případě potřeby je možno domluvit se např. na dvou třech dnech v měsíci, kdy bych si hlídání zařídila jinak. Prosím, pokud byste měly samy zájem, či o někom víte a můžete mi jej s klidným srdcem doporučit, budu Vám velice vděčná. Napište mi, prosím, svoje požadavky a představy na email: iglau@seznam.cz



Datum: 01.03.2009 09:49:51
Autor:   Jaroslav

Pro Reka a neznámého z 27.02.2009 14:21:29 Díky za pochvalu i nevyžádanou reklamu, ale nechci používat titul, který mi nepatří, jsem jen obyčejný Čech (bez toho ing.). S příjmem digitálního signálu na ul. Jar.Svobody by neměl být problém, ale doporučuji podle situace buď vnější nebo alespoň půdní anténu. Podle velikosti rozvodu v domku bude pravděpodobně nutný ještě nějaký zesilovač. J.Čech



Datum: 01.03.2009 08:36:11
Autor:   Vlasta

Včera večer jsem absolvoval bohužel letos již po několikáté "bahenní lázeň" při cestě z nádraží po "Čerňáčku" na Novou ulici. Je to letitý problém jarních a podzimních měsíců, který zřejmě nikoho nebolí, neboť normální človět dnes standardně jezdí všude autem... Měl bych dotaz na vedení obce, zda by při svých jednáních o nadchodech, podchodech a průchodech s Českými drahami nemohlo dohodnout také zpevněné propojení panelového chodníku od hřiště po horní část cesty. Při cestě vlakem ze směru od Jihlavy se totiž nedá využít zastávky Střelice dolní, neboť tady vlaky prostě nestaví. Děkuji za seriózní odpověď.



Datum: 28.02.2009 16:11:10
Autor:   CHytrolín

No vidíš Jájo, no vidíš Nepepo, sníh roztál, bude jaro, do čeho budete vrtat teď???? Už se těším.



Datum: 28.02.2009 08:16:59
Autor:   

Pro Rek: Děkuju za radu. Moc jste mi pomohl.



Datum: 27.02.2009 16:15:57
Autor:   Rek

Ohledně změření signálu, montáže antén, dodání set-top-boxu, nebo digitální TV, doporučuji kontaktovat p. ing. Jaroslava Čecha, bydlí v "učitelské" bytovce vedle školy. Jeho práce a poradenství je 100% !



Datum: 27.02.2009 14:48:27
Autor:   Vtipálek

Nechápu, že si tu lidi stěžují na ůdržbu chodníků. Pokud chcete zažít opravdové adrenalinové dobrodružství, tak Vás zvu na krásnou procházku po Jar. Svobody. K dnešnímu dni máme akční nabídku: k dispozici jsou kalužinové bazény různých velikostí i hloubek, které nejednou překvapí:-). Pokud budete mít štěstí, můžete narazit i na nově navezenou kopku neurčitého materiálu, která především za noci spestří průchod neosvětlenou částí. Celou trať je možné absolvovat i autem, nicméně doporučuji pouze s terénní výbavou.



Datum: 27.02.2009 14:21:29
Autor:   

Dobrý den, nevíte prosím Vás někdo, jak kvalitní je digitální signál na ulici Jar. Svobody? Lze jej chytat na pokojovou anténu, nebo bude nutná instalace střešní antény? Jakou máte celkově zkušenost ve Střelicích s digitálním signálem?



Datum: 26.02.2009 09:00:02
Autor:   Lenka

Dobrý den, našla se mourovatá kočička s tygrovaným obojkem a rolničkou na krku. Je zřejmě zvyklá na domácí prostředí. Nechybí někomu? Popř. nechce si ji někdo vzít? Je velmi přítulná, hodná a čistotná.



Datum: 25.02.2009 19:05:34
Autor:   wilík

Náhradní výsadba 35 ovocných stromů podél polních cest v katastru obce, je legrační náplastí za množství stromů, které mají být ostraněny při elektrifikaci a zdvoukolejnění železniční trati.



Datum: 23.02.2009 22:05:06
Autor:   

Pozoruju, že "Střelický pozorovatel" nepozoroval to co pozorovat měl, ale pozoroval to co pozorovat neměl, tudíž je špatný pozorovatel, který by neměl jako pozorovatel vůbec pozorovat.



Datum: 23.02.2009 15:39:21
Autor:   Střelický pozorovatel

Omlouvám se střelickým hasičům i jim patří poděkování za ostatky.



Datum: 23.02.2009 14:52:48
Autor:   

Vydařené ostatky byly také zásluhou spolupráce SDH Střelice, to se nestalo, že by nepřijela kapela a byly ostatky při reprodukované hudbě, to byly zážitky z ostatků pořádaných FK Sokol Střelice. Tak se nedivte, že starší nechodí na ostatky - po takovýchto zkušenostech.



Datum: 23.02.2009 13:00:16
Autor:   Střelický pozorovatel

To má bambíma pravdu, karneval se vydařil, stejně tak ostatky. Škoda lidí moc nebylo, ale kdo byl tak se pobavil. Vy, kdo jste pořád doma otevřte trochu vrata svých obydlí a pojďte mezi obyčejné lidi.



Datum: 23.02.2009 09:59:54
Autor:   Bambíma

Včera odpoledne byl v sokolovně dětský maškarní karneval. Karneval byl výborně organizován. Pro děti bylo připraveno plno atrakcí a zábavy. Moderátorka byla skvělá, dětem se líbila, výběr hudby byl velmi dobře volený. Kdo se karnevalu zúčastnil určitě nelitoval. Takových akcí pro děti je ve Střelicích málo,je dobře, že Sokol se snaží pro naše děti organizovat zábavné akce. Díky všem, kdo pomohli.



Datum: 23.02.2009 08:32:38
Autor:   Knihovna OÚ Střelice

Od PO 23. 2. 2009 je knihovna OÚ Střelice otevřená dle otevírací doby.



Datum: 22.02.2009 17:50:43
Autor:   

Nepepa Šel bych na ostatky,ale musel jsem zametat sníh.



Datum: 22.02.2009 17:21:59
Autor:   

a hráli tam AC/DC?



Datum: 22.02.2009 15:05:24
Autor:   Bob

Škada, že bylo včera na ostatcích tak málo lidí :-( Byla to ohromná zábava, dobře hráli a stálo to za to. Co takhle příště nesedět na zadku a vyrazit na zábavu, když už u nás jednou za uherskej rok něco je ;-)



Datum: 21.02.2009 22:40:06
Autor:   Rek

Latifundie = rozsáhlé plochy zemědělské půdy v soukromém vlastnictví



Datum: 21.02.2009 10:53:12
Autor:   

čeho???



Datum: 21.02.2009 10:15:46
Autor:   Jája

Jistě, horší jsou na tom majitelé realit latifundií.



Datum: 20.02.2009 12:29:15
Autor:   Nepepa

Asi se úklidu nedočkáte, vzít koště do ruky není problém. Trošku se pohnout nikomu neuškodí Jájo.



Datum: 20.02.2009 07:02:52
Autor:   Jája

To neplatí, ale nedočkáme se úklidu.



Datum: 20.02.2009 06:41:22
Autor:   

Zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, stanoví ve svém § 27 odst. 4, že vlastník nemovitosti, která hraničí s místní komunikací v zastavěném území obce, odpovídá za škody (např. úraz), jejichž příčinou byla závada ve schůdnosti na přilehlém chodníku, která vznikla znečištěním, náledím nebo sněhem, pokud neprokáže, že nebylo v mezích jeho možností tuto závadu odstranit. Poškozený, který prokáže, že úraz se stal na chodníku přiléhajícímu k určité nemovitosti, může po vlastníku takové nemovitosti požadovat náhradu škody, a to v první řadě bolestné, dále náhradu za ztížené společenské uplatnění (pokud má úraz trvalé následky), náhradu za ušlou mzdu a také nákladů na léčbu, kterou nehradí zdravotní pojišťovny. Může žádat i náhradu za poškozené věci. Z uvedeného vyplývá, že zajišťovat úklid chodníků před vlastními domy je v zájmu vlastníků. Zákon však neukládá vlastníkům nemovitosti přilehlých k chodníku povinnost, nýbrž pouze odpovědnost za škody, jejichž příčinou byla závada ve schůdnosti místní komunikace.



Datum: 19.02.2009 21:54:46
Autor:   

Obec zodpovídá chodnik !stavba) majitel sousedíci nemovitosti zodpovidá stav vzniklý počasím, na př. napadaním sněhu atd..



Datum: 19.02.2009 21:34:08
Autor:   

Nemáš pravdu, zeptej se právníka. Každá obec by tento spor prohrála, ale ty si klidně uklízej chodník a můžeš i mě.



Datum: 19.02.2009 21:24:02
Autor:   Kakabus k 20.57.59

Trucující hochu,tvůj pozemek to není,ale stále platí,že vlastník pozemku hraničící atd.je za to zodpovědný.Můžeš si stěžovat na 5.nástupiště a křičet,že jsi nevinen.



Datum: 19.02.2009 21:05:55
Autor:   

A tzv. "zvyková povinnost" jak jste to nazval, byla dřív i třeba zdravení se, zvlášť na vesnici a dnes? Je to zázrak, když vás někdo pozdraví. Prostě je jiná doba a tyto tzv. "zvykové povinnosti" se už dávno NENOSÍ nebo-li nejsou IN.



Datum: 19.02.2009 20:57:59
Autor:   

A nezametu chodník a nezametu. Pokud si tam někdo něco udělá, vsadím se, že za to neponesu následky, klidně bych to poslal třeba do Štrasburku. Není to můj pozemek, tak nezajímá.



Datum: 19.02.2009 16:38:23
Autor:   Jana

Dobrý den, škola má na stránkách krásné fotografie z plesu. Víte někdo, kdo by mi mohl dát kontakt na fotografa ?



Datum: 19.02.2009 16:32:34
Autor:   zuzana

Ještě malá perlička ke konci týdne. V úterý. když ještě bylo v obci nesjízdno a jezdili popeláři, nemohli vyjet po uklouzané Školní ulici ke škole,aby vyvezli popelnice. Na příkaz obecního úřadu museli žáci školy popelnice odnést před bránu školy, aby šlo provést vývoz. Neuvěřitelné !



Datum: 19.02.2009 14:29:52
Autor:   Nepepa

Vážení střeličtí chytrolíni, Jistě jste si všimli, že teprve v současné době je podáván návrh zákona, který určuje povinnost obcím čistit chodníky.Takže ještě stále platí, že chodník před domem - i když je tento chodník ve vlastnictví obce - čistí majitel toho domu. Takže přestaňte planě machrovat a chopte se koštěte vy líní tlouštíci s velmi skrytou inteligencí.



Datum: 19.02.2009 14:08:40
Autor:   

Změna je život.Nevolnictví bylo již zrušeno za Marie Terezie !



Datum: 19.02.2009 13:52:04
Autor:   

Sníh na chodníku okolo své nemovitosti si odklízeli majitelé či jimi pověřené osoby už za císaře pána. Je to "zvyková povinnost" stále platná.



Datum: 19.02.2009 12:45:09
Autor:   

Za brzkou ranní údržbu obecních silnic provedenou v úterý a ve středu již před pátou hodinou patří obecnímu úřadu poděkování. Tak to má být pánové ! Jěště ty chodníky a bude to OK !



Datum: 18.02.2009 22:27:42
Autor:   José

Tak to určitě byla určitě ta nejmenovaná učitelka z Troubska. A netroubila? > Datum: 17.02.2009 22:44:28 Autor: Franta .... když jsem přešel z ledového chodníku na suchou silnici, tak mě málem sejmul nějakej blázen v autě..



Datum: 18.02.2009 21:20:00
Autor:   David Otoupalík

Dobrý den "neznámý". V současné době bohužel nejsme schopni teploměr zprovoznit. Během března bude spuštěna nová verze stránek, kde dofám, již teploměr bude funkční. Děkujeme za pochopení.



Datum: 18.02.2009 20:45:00
Autor:   

Kdy už konečně bude fungovat měření teplot? Bude konec února a je tam psáno "DOČASNĚ", nebo se to má chápat, že trvale? Nějak ty změny k lepšímu nevidím, spíš je to horší než za předešlého admina.



Datum: 18.02.2009 16:27:40
Autor:   Kakabus

Zřejmě se ozvali cvalíci.



Datum: 18.02.2009 16:26:38
Autor:   to Střelický pozorovatel

Chodník před barákem mě vůbec nezajímá, protože to není můj pozemek. Můžeš tam přijít odhrnout sníh sám!!!



Datum: 18.02.2009 16:12:53
Autor:   

Tak to je tedy síla "Střelický pozorovateli".Kde žiješ,v Rusku nebo Bělorusku?



Datum: 18.02.2009 16:04:06
Autor:   

To snad nemyslíte vážně.



Datum: 18.02.2009 15:09:08
Autor:   Střelický pozorovatel

Myslím si, že až příliš všichni kritizujete obecní úřad. Jistě určitou odpovědnost obecní úřad má, ale podívejme se kolem sebe, jak mají majitelé rod.domů odhrnutý sníh?????? Je tam všechno v pořádku?????? Okolo bytovek chodníky jeden led a přitom v každé bytovce bydlí nejméně 12rodin a polovička z nich jsou obezní lidé, kterým by pohyb jenom prospěl.Myslím si, že bychom měli nejdříve zamést před svým prahem a potom kritizovat.



Datum: 18.02.2009 12:12:57
Autor:   

Asi by stálo za to, pokud na to má radnice odvahu, udělat zde na stránkách anketu o spokojenosti s úklidem sněhu.



Datum: 18.02.2009 09:22:16
Autor:   

Kde jsou ty doby kdy se do školy chodilo jenom pěšky - maximálně tam zastavoval autobus který dovezl žáky z Trouska, Omic, atd.



Datum: 18.02.2009 08:34:10
Autor:   škubánek

Ještě bych chtěla upozornit řidiče, kteří vozí své děti ke škole autem, aby je raději vysadili dole u obchodního střediska , nebo u zdravotoního střediska, když vidí, že auta před nimi se v kopci nerozjedou. Možná by nebylo od věci udělat z ulic Komenského a Příční jednosměrky s vjezdem z ulice Školní a s výjezdem na ulici Ant. Smutného. Alespoň by se v zatáčce před školou nepotkávala dvě protijedoucí auta. Místo na vyhnutí tam není.



Datum: 18.02.2009 08:14:14
Autor:   škubánek

Souhlasím s předchozím příspěvkem. Situace v obci je vážná. Už byly zaznamenány lehčí úrazy a odřeniny při pádech na ulici Školní. Kopec ke škole je jedno velké kluziště. Do toho tam chodí děti, které nemají kvůli zmrazkům a křoví kam uskočit před auty, která nedokážou ten kopec vyjet.... Jedna nejmenovaná paní učitelka se dokonce rozjela od obchodního střediska a za silného troubení ( všichni honem uskakujte) se jí podařilo dostat se až ke škole. Nedovedu si představit, co by se stalo, kdyby někomu z lidí a dětí v tom kopci podjeli náhle nohy a ona to nestihla na tom ledu zastavit. Proto vás urgentně žádám , aby jste ihned sjednali posyp.



Datum: 17.02.2009 22:44:28
Autor:   Franta

Milá radnice, že vám to není blbý.. dneska večer jsem šel z nádraží střelice-dolní a každých 10 metrů jsem ssebou málem sekl, povrch chodníku pokrývá více-méně led a nikdo to neposype.. Když už na to prdí místní úklidová firma, tak proč to nenecháte udělat alespoň místního uklízeče "Pepka Vyskoče" ?? btw. když jsem přešel z ledového chodníku na suchou silnici, tak mě málem sejmul nějakej blázen v autě..



Datum: 17.02.2009 20:11:56
Autor:   Pejskař - teoretik

Dobrý den. Tak jsem si dnes vyrazil na procházku po obci a při průchodu kolem hospody u Trnků jsem si vzpomněl na debatu v této místnosti, která se týkala pejskařů. V ní pár inteligentů napadalo všechny majitele psů a různě je odsuzovalo a házelo do jednoho pytle s tím, že všichni dělají výkaly a rovnou všude a nikdo to neuklidí. Spoustu lidí je uklízí a není to podle vzdělání, protože jedna nejmenovaná paní učitelka z Brněnské ulice, dnes snad již ve výslužbě, nechala psa svoji labradorku vykonat asi půlkilovou potřebu přímo na dětské hřiště Na Hrázi a úplně s klidem pokračovala v chůzi. Ale to je jen vzpomínka pár let zpátky. Dnes u již zmiňované hospody venčila banda koňáků svoje mazlíčky. Jeden táhl nějaký povoz a na něm seděl určitě osel, který svého koně-tahouna nechal udělat povedenou hromádku uprostřed silnice a za hlasitého řechtání odcválali neznámo kam, ale kdo tady má 2 koně a jednoho poníka?



Datum: 17.02.2009 19:59:22
Autor:   Sněhulák

Vážení, bojíte se pádu na směhu a ledu? Máte na nohou zimní obutí? Ne? Tak si nenaříkejte, že jste upadli. Lakýrky si nechte na léto.



Datum: 16.02.2009 21:40:24
Autor:   Rek

Aleno, kolik ti je, že tady plácáš takové nesmysly ? Co když si zlomíš nohu a to nejlépe v krčku na obecním chodníku, nebo silnici, to teprve bude švanda co ? Obec zimní údržbu nezvládá, a nikdy zvládat nebude ! Stížnosti a připomínky občanů na toto téma jsou zcela opodstatněné !



Datum: 16.02.2009 17:26:38
Autor:   Rubby

Soňa má chapadla :-D



Datum: 16.02.2009 17:23:05
Autor:   Rubby

Soňa má chapadla :-D



Datum: 16.02.2009 16:48:59
Autor:   kentán

KRÁVA KTER PRDÍ



Datum: 16.02.2009 16:45:53
Autor:   Rubby

Začíná noc !!!



Datum: 16.02.2009 16:35:52
Autor:   kentán

kdybych měl porovnat mercedes a bmv DRŽ HUBU mercedes je pružnější ale bmv je sportovnější



Datum: 16.02.2009 13:44:45
Autor:   Alena

pro Soňu už jsem tady psala, že za chvíli je jaro - tak co šílíš. Choď jen tam, kde není sníh!!!



Datum: 16.02.2009 11:07:27
Autor:   Knihovna OÚ

Knihovna Obecního úřadu Střelice je od dnešního dne 16. 2. 2009 UZAVŘENA - do odvolání. (Nefunguje ERozhlas)



Datum: 16.02.2009 09:29:50
Autor:   

Soňo, část věty z Vašeho příspěvku: "zlomím nohu nebo jinou končetinu", mě dost pobavila. Vy máte kromě nohou a rukou ještě nějaké jiné končetiny???



Datum: 16.02.2009 08:46:32
Autor:   Soňa

Dobrý den, prosím vás, nešlo by něco udělat s těmi namrzlými chodníky, které jsou obecní? Pokud je mi známo, jestli se o ně nestará úklidová firma, měl by to dělat pan Pazourek. Ať laskavě nakluše na chodníček z Nové ulice vedoucí dolů kolem bývalého řeznictví a na ostatní obecní chodníky a něčím je posype, absolutně se po tom nedá chodit. Slibuju, že jestli si na nějakém z nich zlomím nohu nebo jinou končetinu, podám na obec žalobu! Rok od roku je to horší a už je to vážně vrchol! A názory, že za měsíc je jaro si strčte za klobouk, momentálně je docela tuhá zima a všude je led, tak to prosím řeště teď. Chudáci starší občané, ti snad ani nevyjdou z domu..... Děkuji za jakékoliv řešení.



Datum: 15.02.2009 18:42:00
Autor:   

Stačí číst zpravodaj str. 3-4 a tam je psáno vše o školním plese ! http://streliceubrna.cz/zivot/zpravodaj/022009.pdf



Datum: 15.02.2009 18:37:32
Autor:   Martina

Dobrý den, prosím mám dotaz jaká skupina vystupovala na školním plese?děkuji prosím odpovězte co nejdříve



Datum: 14.02.2009 21:29:30
Autor:   

664 47



Datum: 14.02.2009 20:31:56
Autor:   David Otoupalík

Česká pošta: +420 547239110



Datum: 14.02.2009 20:28:23
Autor:   Sahula

Hele nevíte jaké má číslo naše pošta ??? děkuji za odpoved



Datum: 14.02.2009 11:45:01
Autor:   mylady

snad se tam má dělat kruháč



Datum: 13.02.2009 21:41:32
Autor:   Žabák

pro Johnyho: Jo průjezdná je. Je to zavřený z Veselky do Popůvek. Do Bystrce v pohodě



Datum: 13.02.2009 19:27:01
Autor:   Jára

Nyní je cesta uklizená, ale příchod a východ z nádraží a na mostě je led. Ani ta dráha už není, co bývala!



Datum: 13.02.2009 18:07:41
Autor:   Johny

Netušíte někdo, jestli je průjezdná křižovatka v Troubsku, směr do Bystrce? Zaslechl jsem, že je tam uzavírka, ale žádné bližší informace se mi zjistit nepodařilo.. díky



Datum: 13.02.2009 14:07:47
Autor:   Alena

Vy s tou zimou a s údržbou cest naděláte. Za něco přes měsíc je tady jaro!! A všechny zimní starosti budou zapomenuty.



Datum: 12.02.2009 16:02:57
Autor:   Rek

Mrazíku, že je zima, to jsme si všimli téměř všichni, ale obecní úřad stále potvrzuje, že je to jeho velice slabé místo - ta zimní údržba komunikací !



Datum: 12.02.2009 11:01:13
Autor:   mrazík

je zima, tak je to asi normální, trocha sněhu, sandale nechej doma nazuj sněhule a vychladni



Datum: 12.02.2009 11:01:11
Autor:   mrazík

je zima, tak je to asi normální, trocha sněhu, sandale nechej doma nazuj sněhule a vychladni



Datum: 11.02.2009 23:42:17
Autor:   Johny

Proč máme chodit ze zastávky Střelice Dolní ve sračkách??? Na co je ta slavná úklidová firma?



Datum: 11.02.2009 17:43:13
Autor:   to Kateřina

Pokud není chodník před mým domem na mým pozemku, proč bych se měl o něj starat??



Datum: 11.02.2009 17:00:54
Autor:   Kateřina

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak obec čistila komunikace při nadílce sněhu v úterý 10.2. Ve středu ráno jsem šla ze zastávky Střelice dolní a chodník dolů do obce byl díky ušlapanému a už částečně rozbředlému sněhu jako klouzačka (chudáci starší občané). Ulice Nová a Na hrázi nebyly shrnuté vůbec a jít v dost hluboké břečce v místech kde není chodník není zrovna příjemné. Ještě horší situace na přechodu k Sokolovně a k obch.Satov, nahrnutý sníh-břečka u chodníku který jedním krokem nepřekročíte. Na Školní tolik vody že se taky nedá překročit. O úklidu zastávek IDS ani nemluvím. Chtěla bych poděkovat všem, kteří se pečlivě starají o chodníky u svých domů, DÍKY.



Datum: 11.02.2009 15:05:27
Autor:   kecal

proč už obec nezrealizuje poldr a jiná protipovodňová opatření? vytopí nás to příště jako myši



Datum: 10.02.2009 21:25:37
Autor:   Ze života

Moric už týden je návštěvě u svého bratrance a nehýbe se. Konečně bratranec, chtěje se ho zbýt, řekne: "Poslyš, Moric, nemyslíš, že se Sáře a dětem po tobě už stýská?" - "Ale to víš, jistě! Ani jsem na ně nevzpomněl, ale já jim zatelegrafuji, aby sem hned za mnou přijeli!"



Datum: 09.02.2009 20:47:34
Autor:   Luděk Sklenář

Velmi děkuji za včerejší (neděle 8.2.2009) naprosto profesionální zásah na ulici Jar. Svobody proti velmi nebezpečně nastupující vodě. Byly zde ohroženy rodinné domky záplavou sklepních prostor. Mé poděkování patří celé zásahové jednotce SDH, jejímu veliteli p. Štveráčkovi ml. a všem členům SDH. Budeme se snažit jednat s firmou ZEVO, a.s. o možnosti předejítí těmto situacím pomocí vhodné orby. L. Sklenář, starosta



Datum: 09.02.2009 20:37:20
Autor:   Luděk Sklenář

Vážený pane Martine, děkuji Vám za Vaši všímavost a za to, že Vám není lhostejný vzhled naší obce. Věřte mi, že i nám velmi záleží na čistotě nejen v samotné v obci, ale i v jejím okolí. Skládka vznikla z mnoha černých skládek, které se v závěru loňského roku objevily na dolním konci obce a v jejím blízkém okolí (měli jsme důvodné podezření, kdo byl jejich původcem, ale nebylo to prokázáno). Proto jsme museli zajistit jejich odstranění na vlastní náklady a abychom je ještě nezvyšovali, rozhodli jsme o umístění věcí, které odebere sběr nebezpečného odpadu letos zjara, v obci. Nebylo kam jinam tento odpad umístit a zde je alespoň pod dohledem. Návštěvu partnerů nyní neočekáváme. Mnohdy se i u našich přátel objeví daleko závažnější a nebezpečnější skládky. Zdravím Vás L. Sklenář, starosta



Datum: 09.02.2009 17:33:35
Autor:   Martin

Dobré odpoledne,chtěl bych upozornit obec že její skládka vedle OÚ nevypadá vůbec pěkně a je v obecním zájmu tuhle skládku odstranit ... co kdyby náhodou přijela inspekce z Itálie ,nebo Francie.Sice by je uvítal upravený trávník a pamětní kámen ,ale kdyby se chtěli podívat do místního muzea ,asi by nebyli nadšení obecní skládkou.



Datum: 09.02.2009 16:56:03
Autor:   STŘELICKÝ POZOROVATEL

Díky sokolům za super ples. Tak bezva akce ve Střelicích už dlouho nebyla. Díky ,díky všem.



Datum: 07.02.2009 10:21:48
Autor:   Autor

Děkuju.



Datum: 06.02.2009 17:14:57
Autor:   David Otoupalík

Počet obyvatel: (2608)



Datum: 06.02.2009 16:07:57
Autor:   Autor

Jaký je aktuální počet obyvatel ve Střelicích, vím že to tu asi někde na webu bude napsané ale nějak to nemůžu najít. Děkuju za odpověď.



Datum: 06.02.2009 15:42:46
Autor:   Rek

Jedině změnit provozovatele , to zabere na 100% !



Datum: 06.02.2009 09:32:08
Autor:   

Nedalo by se něco udělat s internetem ? Už nejdou ani posílat emaily.



Datum: 05.02.2009 21:19:29
Autor:   Ukázka oznámení v tisku

Čitani na Kuřym rynku. Esli budětě mět cestu kolem Kuřyho rynka v patek ve dvě odpoledně, přyďtě sy poslechnuť paru dřystu z obuch knižek živě. Budě se aji sutěžiť o paru knižek s věnovanim. Tež tam budu hrať fajne grupy, tuž určitě budě sranda. A sranda musy byť, no ni?



Datum: 04.02.2009 21:28:16
Autor:   Johny

Pokud vám nefakčí net, tak si běžte stěžotat těm pitomcům ze strelice.net . Vsadím se, že ho máte od nich :-))



Datum: 04.02.2009 09:40:59
Autor:   Jirka

Chci se zeptat, jestli se nadá něco udělat s chodníkem od Satova ke zdravotnímu středisku, je tam takové bláto, že se tudy nedá projít.Není problém jít jinudy, ale přece jen je to zkratka.Děkuji.



Datum: 04.02.2009 06:30:40
Autor:   Rek

Co má fungování Vašeho internetového připojení společného s obecními stránkami ? To snad řešte se svým provozovatelem int. připojení, případně vyměňte "článek" mezi židlí a klávesnicí ! Pokud obecní úřad komerčně provozuje internet, tak to mi uniklo, a v tom případě Vám to snad někdo někdy opraví . . .



Datum: 03.02.2009 21:26:12
Autor:   škubánek

Souhlasím též s Janou. Internet nefunguje jak má. Nejdou odesílat e-mailem soubory s přílohou a ztrácelo se připojení.... Co se týče problémů se zaparkovanými auty , myslím si , že naše obec je na tom ještě poměrně dobře v porovnání s okolními obcemi. V tuto chvíli nevidím na ulici Ant. Smutného zaparkováno ani jedno jediné auto. Paní ag může klidně jezdit.....



Datum: 03.02.2009 13:39:24
Autor:   Pro ag

Milá AG, dovedete si vůbe představit situaci. že všude začnou pracovat přesně podle znění platných zákonů? Nepřejte si to prožít.



Datum: 03.02.2009 08:40:40
Autor:   

Pro ag soudite spatne ja auto na silnici neparkuji a souhlasim s prispevkem ktery autor psal 3.2. v 8.11 Hezky den



Datum: 03.02.2009 08:11:51
Autor:   

Už jsem to tady jednou psal. Tím, že si někdo udělá ze silnice parkoviště porušuje Zákon o provozu na pozemních komunikacích §25 ods.3: "Při stání musí zůstat volný alespoň jeden jízdní pruh široký nejméně 3 m pro každý směr jízdy; při zastavení musí zůstat volný alespoň jeden jízdní pruh široký nejméně 3 m pro oba směry jízdy." Toto starosta nevyřeší. Řešení tohoto dopravního přestupku je v kompetenci police. Pokud Vám to vadí, pak není nic jednoduššího než zavolat na policii do Rosic a oznámit tento přestupek. Tuším, že oni na udání musí přijet a přestupek vyřešit.



Datum: 02.02.2009 21:45:19
Autor:   ag

Nevím proč bych se měla zamýšlet, protože já narozdíl od Jiných neparkuji na vozovce a neohrožuji jiné. Ta felicie je konkrétní případ, které jsem se několikrát musela vyhýbat. Jde o to, že se to stává denodenně na celé ulici A.S. Z Vašeho komentáře soudím, že Vy jste též jeden z těchto nezodpovědných řidičů. Pan starosta je zodpovědný a narozdíl od Vás se o problémy zajímá a snaží se je řešit..



Datum: 02.02.2009 17:34:42
Autor:   

pro ag O jakou bilou felicii jde? Bydlim u odbocky na nadrazi a zadne takove auto na silnici nestoji a ze by nekdo naboural auto schvalne to snad nemyslite vazne.Ve Vasem komentari ze 14.1. jste nezadala nikoho o vyjadreni a kdyby starosta obce mel reagovat na kazdy komentar,tak by nic jineho nedelal nez sedel u pocitace a odpovidal na nekdy dost stupidni komentare.Rada se ohanite vyrazem zamyslete se nad sebou,co kdyby jste se zamyslela take Vy



Datum: 02.02.2009 15:31:33
Autor:   

Škola má vždy ples na úrovni. Těšíme se na foto portfolia deváťáků.



Datum: 02.02.2009 15:29:45
Autor:   

Ve Zpravodaji je článek o školním plese. Chci poděkovat, protože ples byl jako vždy super. Hudba, organizace, předtančení žáků deváté třídy.



Datum: 02.02.2009 15:26:34
Autor:   

Možná těď, ale dopoledne byl k nepoužití. Souhlasím s Janou.



Datum: 02.02.2009 15:13:39
Autor:   to Jana

a s jakým??? vždyť to funguje pěkně. možná je problém jinde - "mezi židlí a monitorem...



Datum: 02.02.2009 14:39:27
Autor:   Jana

Co je dnes celý den s internetem ?



Datum: 02.02.2009 08:41:43
Autor:   Soňa

Dobrý den, moc ráda bych řekla, že silničáři zaspali, ale to se říct nedá. V naší vesnici se to týká pouze jisté paní Inženýrky..... Už mi to začíná lézt krkem. Ve zpravodaji se pan starosta holedbal, jak projížděl vesnicí a silnice byly krásně upravené..... Bodejť by ne, když už sníh dávno nebyl.Měl byste se projet např. po Nové ulici dnes v sedm ráno.... Sníh absolutně neshrnutý, uježděný od aut do nehorázné klouzačky a na hlavním tahu rozježděný do nechutně stříkající břečky. Kde je ta vaše slavná inženýrka?! Lidi z JZD neodhrabovali sice taky nijak slavně, ale aspoň se snažili..... A to nechci vidět, jak to vypadá ve Vršovicích, tamní obyvatele opravdu lituju, asi nahoře na kopci sednou na igelitku a sklouznou se dolů. Jak se poškrabou nahoru si nedovedu představit. Jinak všem přeji krásný zasněžený den.



Datum: 01.02.2009 22:12:37
Autor:   ag

Teda,to ze zasahují větve do vozovky,to řešíte,ale zajímalo by mně,hlavně Váš názor pane starosto,co říkáte tomu večnému parkovaní na vozovce? Minule jste se mi nevyjádřil a tak bych to chtěla vědět teď. Např.bílá felicie u odbočky k nádraží stojí neustále.Až bych se nedivila,že by ji někdo naboural schválně. Tak znova vás žádám zamyslete se....



Datum: 01.02.2009 12:10:21
Autor:   Luděk Sklenář

Odpopvídám na podněty ohledně ořezu větví zasahujících do komunikací. Na ulici Školní situaci školního areálu budu řešit s vedením ZŠ a MŠ Střelice. Pro ulici Tetčickou jsme zadali ořez Správě a údržbě silnic Moravany. Oni na žádost reagovali oznámením o ořezu zasahujícího porostu do krajských kominikací na území našeho katastru, mají na to lhůtu do cca 15.3. 09 - obvyklá doba vegetačního klidu. Kromě toto náš zaměstnanec pan Pazourek na příkaz místostarosty provedl na Tetčické ulici nejnutnější ořez přesahujících větví. Děkuji za konstruktivní připomínku. L. Sklenář, starosta



Datum: 31.01.2009 17:18:43
Autor:   

U zverolekára: "Chcel by som dať useknúť svojmu psovi chvost." "A prečo?" "Viete, budúci týždeň príde moja svokra a chcel by som odstrániť akékoľvek náznaky radosti z jej príchodu..."



Datum: 30.01.2009 20:30:50
Autor:   Rek

Připojil bych se k předchozímu příspěvku a současně požádal o prořez větví na ulici Tetčická ( už se zde o tom psalo v loňském roce ). Tady větve rostou přes svodidla a zasahují do vozovky. Bylo by vhodné využít vegetačního klidu a ořezání provést, nebo zadat správě silnic.



Datum: 30.01.2009 18:31:59
Autor:   škubánek

Dobrý den. Chci se zeptat, zda-li by nešly vysekat keře na ulici Školní, které zasahují do vozovky. Každé ráno, když tudy jdou děti do školy, nejen, že nemají chodník, ale nemají kam uhnout před projíždějícími auty. Keře, které vyrůstají z plotu mezi školním a obecním pozemkem jsou pravděpodobně náletové a bylo by dobré jejich růst alespoń částečně zredukovat. Myslím , že je právě vhodná doba pro takovýto zásah. Děkuji za případné kladné vyřízení.



Datum: 27.01.2009 17:21:29
Autor:   Čtenář komentářů

Večer v televizi je reklama na Niveu která omlazuje. Babka s dědou zajdou do obchodu, každý koupí jednu a večer si jí namažou na chleba. Ráno babička dědovi říká: "Ta nivea opravdu účinkuje, ráno jsem běžela na záchod jako 12ctiletá" Děda: "To nic není, já jsem se v noci podělal jako dvouletý"



Datum: 27.01.2009 16:07:07
Autor:   



Datum: 27.01.2009 14:50:21
Autor:   

Kontejenry na ulici Vršovická zůstavají opakovaně stát ve vozovce. !



Datum: 26.01.2009 22:51:54
Autor:   Martina

Dobrý den, prosím mám dotaz jaká skupina vystupovala na školním plese?děkuji



Datum: 26.01.2009 19:43:45
Autor:   

jéééé, to je dobrý... chlap a je těhotnej!!!!!!!!!



Datum: 24.01.2009 18:19:27
Autor:   

Muž přijde zaražený domů, sedne ma židli a nekomunikuje. Manželka, celá nesvá, koĺem něj poskakuje, nakonec se mu odváží sdělit radostnou zprávu: "Miláčku, jsem těhotná!" Muž se chytne za hlavu: "Proboha, ty taky?"



Datum: 21.01.2009 12:35:43
Autor:   J@ker

Tak vám teda děkuju za ochotu.. :-/



Datum: 21.01.2009 09:35:08
Autor:   

no vždyť je to přece "školní ples", ty "pracující lide!" takže musíš pověřit nějaké dítko školou povinné nebo si nechat zajít chuť.



Datum: 20.01.2009 15:32:37
Autor:   J@ker

No, pro pracující lid je trošku obtíž, dostat se do školy, ještě k tomu v neznámý čas.. Myslím, že by prospělo, kdyby byl pro příště vyhlášen nějaký předprodej. Tedy pokud vyhlášen byl, tak rozhodně ne veřejně...



Datum: 20.01.2009 14:55:25
Autor:   Martin

J@ker: ve škole u p.uč. Mráčkové



Datum: 20.01.2009 14:32:16
Autor:   J@ker

Netuší tu někdo, kde se dají sehnat lístky, popř. i s místenkami na školní ples? díky J@ker



Datum: 19.01.2009 15:30:35
Autor:   

Hele táto, řekne Sára svému muži Kohnovi, musíme dceři do pokoje pořídit rolety. Večer když se svlíká, Roubíček odnaproti ji okukuje. Ale Sáro, to chce rozum, jaképak rolety, vyměníte si pokoje a rolety bude kupovat Roubíček.



Datum: 17.01.2009 18:33:47
Autor:   

Co na to všechno říká Jezevčice? Už dlouho nic nenapsala.



Datum: 16.01.2009 14:19:19
Autor:   

Tolik nepořádku, jako je po tomto sněžení snad ve Střelicích nebylo. Buďme rádi, že sníh nepadal o vánocích. Vánoční úklid doma by byl i ničemu. Každý ale ví, že sníh se musí nejdříve odhrabat a potom sypyt. My chudáci na vedlejších ulicích by mohli vyprávět



Datum: 16.01.2009 14:04:20
Autor:   

Kdo chce sám, dokáže si udělat pořádek před barákem i bez cizí pomoci, ikdyž nemusí. Obec by ale měla zajistit úklid lepšími prostředky, než jenom pískem. Ten pluh je nezbytný.



Datum: 16.01.2009 07:17:00
Autor:   

Zima je problem je ve většině obcí. V centru obce slaná břečka nebo kluziště, v okrajových částech obcí jsou suché chodníky. Každou zimu je to stejné.



Datum: 16.01.2009 06:55:09
Autor:   

Tak, tak , pozvat zahraniční " přátele ", kteří jsou zřejmě pro naši obec " důležitější " než pravidelná zimní údržba, ale pro tentokrát žádné žranice a výlety, ale brigáda na úklid sněhu v obci !



Datum: 15.01.2009 20:46:06
Autor:   

Jak je vidět tak Rada ani Zastupitelstvo obce nemají zájem ten to problém řešit



Datum: 15.01.2009 20:09:57
Autor:   žabák

Jo zimní údržba je jedna velká tragédie. To jsou ale " rychle " vydělané peníze. Copak na to Rada nebo Zastupitelstvo obce??



Datum: 15.01.2009 17:35:13
Autor:   Jirka

Co takhle pozvat naše zahraniční přátele a bude silnička vysušená a květy na zeleném trávníku!!



Datum: 15.01.2009 14:47:21
Autor:   

Souhlasím s komentáři níže. Obec by měla s tímto urychleně něco dělat nebo najít firmu, co má prostředky na plužení. Naházet písek do sněhu udělá jenom špinavou břečku. Když se to zavčas zpluží, auta sníh neujezdí a není potřeba písek, který by se spíš hodil na chodníky k zastávce Dolní, aby si tam chodci nezlámali nohy. Unijní vlajkou na radnici se to nespraví. Je potřeba se skutečně jako v Evropě chovat.



Datum: 14.01.2009 20:42:01
Autor:   Rek

Údržba obecních komunikací je naprosto nedostatečná ( tak jako každým rokem ! ) Proč sníh nestáhnete pluhem, necháte házet lopatou písek do 5cm sněhové rozsolené, rozježděné kaše ! Jaký to má účinek ? Za toto platíte firmu která má na starosti zimní údržbu ? Není vám líto vynaložené lidské práce a hlavně vyhozených peněz z obecního rozpočtu ? Kdo určuje technologický postup údržby silnic v obci ?



Datum: 14.01.2009 17:29:37
Autor:   Petr Rozsíval

Rád bych upozornil na velmi špatnou a neprofesionální práci firmy, která má na starosti zimní údržbu silnic. Dnes napadlo přibližně 5 cm sněhu. Veškerá údržba bočních ulic byla odbyta tím, že se na napadaný sníh, aniž by byl sníh shrnut, v rozmezí přibližně 3-4 metrů hodila 1 lopata písku. To považuji za zcela nedostačující. Normální je snad nejprve sníh shrnout a až poté ošetřit posypem.



Datum: 14.01.2009 16:40:23
Autor:   

Pokud si dobře pamatuji z autoškoly, pak značky jsou zbytečné, protože stáním na silnici je stejně vyhláška porušena. Když zaparkujete na obousměrné silnici, musí zůstat tuším 3 metry pro každý jízdní pruh. A to asi tedy nezůstává.



Datum: 14.01.2009 08:15:35
Autor:   honza

jasně, plně souhlasím, zaparkovaná auta na hlavním průtahu střelic nemaj co děla, jsem v noci již několikrát do nich nahulil málem, co takhle značka Zákaz stání!!!! na co máme dopravní komiksy????



Datum: 14.01.2009 00:38:36
Autor:   ag

dobry den,kdyz uz jsme u toho prodirani,nechapu tady nektere ridice,kteri nechavaji sve auto zaparkovane na silnici,mozna namitnete ze nejsou parkovaci mista,ale to vazne chcete aby jste jednou rano prisli a vase auto bylo nabourane? A asi vam nedochazi,ze tim ohrozujete i ostatni ucastniky provozu,zamyslete se nad tim.....



Datum: 13.01.2009 14:06:27
Autor:   Rek

Také mě nebaví prodírat se " posvozovou popelnicovou džunglí " jak na chodníku, tak na silnici. Popelářům by měl někdo kompetentní domluvit, nebo je nakopat... , ať už to konečně funguje jak má a vracejí popelnice na místo ! ! !



Datum: 13.01.2009 12:03:33
Autor:   Pavel Wehrenberg

Chtěl bych touto cestou poděkovat našim hasičům za bleskurychlý zásah při včerejší havárii na vodovodním řádu v ulici Úvoz. Zároveň i osobě , která zajistila chemický posyp a ošetření přilehlé komunikace, která by se do rána proměnila v solidní klouzačku. Děkuji.



Datum: 12.01.2009 23:17:34
Autor:   Další zákazníci svozové služby AVE

Přesvědčili jsme se, že neexistují pádné důvody, které brání vrátit popelnici na původní místo. Svoz uskutečněný den před Štědrým dnem byl toho důkazem. Zřejmě to však byl jen "vánoční dárek" od AVE, jelikož po prvním lednovém svozu ( většina obyvatel byla opět v pracovním procesu a nemohla práci popelářů pozorovat z okna)se vše vrátilo do starých kolejí a popelnice se válely po chodnících a ulici jak na smetišti. Mrzí nás, že jsme jenom dva, možná tři, komu vadí prodírat se posvozovou popelnicovou džunglí.



Datum: 12.01.2009 20:25:16
Autor:   Sokolovna

To je pohroma....Už si řežu žíly.



Datum: 12.01.2009 15:16:00
Autor:   růžovka obecná

sokolovno s a z??? že jsi nedávala ve škole pozor!!!



Datum: 11.01.2009 16:42:32
Autor:   

Našli se klíče ve Vršovicích u garáží.Na svazku jsou 2 klíče a červený přívěšek na žetony.Tel:728120635



Datum: 10.01.2009 15:10:54
Autor:   Sokolovna

Inteligent,který se o ženě vyjadřuje způsobem TO nezná nic ze slušného chování.A to tykaní bez podpisu myslím taky není na místě a taky myslím,že každý zaměstnavatel má právo sám si zvolit své podřízené.A mimochodem jestli máte z někým ze Sokolovny problém,vyřešte si jej z očí do očí,protože schovávat se za anonymitu je zbabělost.



Datum: 09.01.2009 13:20:06
Autor:   Filipes

???



Datum: 09.01.2009 10:55:55
Autor:   hhosty

Svaťo to s tou pinklicou lenkou v sokolce to nemyslíš na dlouho ne?. Krajíček to vyhodí a ty to vezmeš. To si tam chceš sedět sama?



Datum: 07.01.2009 12:01:24
Autor:   Mirek

Teď už je pozdě na tuto anketní otázku.Už je o všem rozhodnuto.



Datum: 06.01.2009 20:37:02
Autor:   topol

tak treba zda si lide preji aby se ve Strelicich stavelo tak jak nam naplanovali nasi radni...



Datum: 06.01.2009 18:13:05
Autor:   David Otoupalík

Dobrý den Dragone. Vymýšlení anketní otázky je vždy problém, již se jich na stránkách vystřídalo mnoho. Rádi si necháme poradit, takže pokud Vás napadá lepší anketa, stačí poslat email na zpravodaj@streliceubrna.cz a rádi ji zařadíme. Hezký večer.



Datum: 06.01.2009 18:04:29
Autor:   dragon

děkujeme za velmi duchapnou anketní otázku na téma sněhová nadílka. K čemu asi bude sloužit výsledek ankety, co nám asi vypoví??? Kdo to vymyslel?



Datum: 05.01.2009 22:15:31
Autor:   

Bylo by fakt už potřeba pořádně zabrat při úklidu sněhu ze silnic. Zatím moc velká aktivita v obci vidět není :-(



Datum: 04.01.2009 13:52:13
Autor:   vršovičák

Chtěl bych se zeptat, jestli náhodou někdo nevíte, kdo organizoval včerejší ohňostroj u nádraží. Byl OK.



Datum: 03.01.2009 22:28:25
Autor:   Jaroslav Štveráček

Děkuji panu Coufalovi za fotografie z Vánočního turnaje. Jak psal tak vítěz není senior, ale junior. Pro příznivce stolního tenisu. Příští ročník bude opět v termímu mezi svátky a příznivci této krásné hry se dozvědí kdy a kde to proběhne. Stávající stav hráčů byl 20. a dalších dvacet příznivců hasičů a občanů očekávám což je maximální stav hráčů. Štveráček j . junior.



Datum: 02.01.2009 21:06:49
Autor:   David Otoupalík

Komentáře jsou nyní opět funkční. Omlouváme se za výpadek provozu.



Datum: 26.12.2008 16:41:16
Autor:   autor neznámý

Někdo si hraje s hlasovacím systémem "Anketní otázky".Nejde zde vůbec hlasovat .Je to záměr nebo náhoda?

Admin: Vše funguje tak, jak má. Problém bude v opakovaném hlasování.



Datum: 26.12.2008 9:22:45
Autor:   autor neznámý

Ctěl bych se zeptat, jestli někdo z Vás nemá nějaké zkušenosti s lyžováním v Rakousku, ale na běžkách.
Na sjezdovkách tam není problém, ale běžky ? ? ?



Datum: 24.12.2008 16:55:54
Autor:   Berk.

Zapomněla jsem napsat, že štěně bylo nalezeno ve Střelicích v blízkosti "černého chodníku".



Datum: 24.12.2008 16:53:19
Autor:   Ivana Berkovcová <berkin@volny.cz>

Dnes, na Štědrý den, v 16,30 jsme našli štěňátko. Protože máme tři psy, nemůžeme si je nechat. Pokud je hledáte, nebo chcete přijmout jako společníka, volejte 608425068 nebo 534001024. Hezké vánoce přeje Berkovcová



Datum: 24.12.2008 15:20:53
Autor:   autor neznámý

jasan, díkec ...



Datum: 24.12.2008 7:08:35
Autor:   autor neznámý

Všem občanům Střelic přejí příjemné prožití Vánoc, pěkné dárky pod stromečkem a v roce 2009 hodně zdraví,
přeje
Střelec Ostrostřelec



Datum: 22.12.2008 11:53:43
Autor:   Eva Sázavská <caesara@seznam.cz>

Chci poděkovat všem sponzorským rodinám Partnerství 2008, které mi poslaly krásná vánoční přání a novoročenky. Vážím si toho a bude mi ctí s Vámi dál spolupracovat. Krásné Vánoce a rok 2009 ještě šťastnejší, než byl ten letošní. E.S.



Datum: 21.12.2008 18:21:36
Autor:   luky

Když já žádného neznám:(



Datum: 21.12.2008 10:40:56
Autor:   autor neznámý

Přijde takhle Rom na úřad práce a říká:
"Prosím vás, já bych chtěl někde pracovat."
Pracovnice na něj mrkne přes obroučky brýlí a povídá:
"No, máme tu volné místo ředitele v Investiční bance."
"Kurňa, ženská, vy si ze mě děláte srandu!!?!"
"Jo, ale vy jste začal."



Datum: 20.12.2008 12:59:27
Autor:   .............

ty vtipy uz trapnejsi byt opravdu nemuzou!!!hahaha!!!



Datum: 20.12.2008 10:31:28
Autor:   autor neznámý

zeptat se myslivce nebo nějakýho lesníka.



Datum: 20.12.2008 10:20:13
Autor:   autor neznámý

V lese !



Datum: 19.12.2008 23:03:14
Autor:   luky

Zdarek všem,
nevíte pls někdo kde bych levně sehnal palivové dříví?
všem děkuji za případnou odpověd.



Datum: 19.12.2008 15:12:37
Autor:   autor neznámý

U radnice na Nebovidské a u horního nádraží skoro nic. Jinak, až na pár míst, jen na volání. (Podle mapy pokrytí)



Datum: 19.12.2008 13:42:23
Autor:   autor neznámý

Nemáte někdo zkušenosti s operátorem UFON ve Střelicích ?
Myslím mobilní telefon.



Datum: 19.12.2008 10:10:35
Autor:   autor neznámý

Úspěšný podnikatel prohání po krajině svůj nový džíp a najednou zahlédne
klasického bezdomovce. Ten si jen tak sedí, pak natáhne ruku, luskne
prsty a objeví se před ním čerstvě natočené pivo. Bezdomovec ho vyzunkne a zase natáhne ruku, luskne, objeví se pivo. Podnikatel přijde k němu a ptá se jak to dělá. No víte jednou jsem prohrabával popelnice, našel jsem takovou divnou lampu a jak jsem ji začal čistit, objevil se džin, no a tak si teď dávám pivko". Podnikatel si v duchu říká "blbá socka" a nahlas povídá:
" A neprodal byste mi tu lampu? Tady vám dám klíče od nového džípu, tady jsou klíče od vily, tady je bankovní karta, na účtu je milion. Bezdomovec povídá: " No když chcete" a plácnou si. Sotva bezdomovec odjede, podnikatel začne leštit lampu objeví se džin a podnikatel spustí: "Chci vrtulník, zámek, kontrolní balík firmy "
"ZADRŽ!" říká džin. "I mezi námi džiny došlo k reorganizaci a následné specializaci, neděláme všichni všechno, takže co si dáš, Gambrinus nebo Radegast?"



Datum: 18.12.2008 9:15:39
Autor:   autor neznámý

hold je z toho vidět, že takový jehlový podpatek je velice nebezpečná zbraň, že? když někomu takováto dáma šlápne na nohu, tak je to jasný. zase na druhou stranu nikdy nepochopím jak na tom "vratkým nic" můžou ženský chodit nebo dokonce popoběhnout. to je fakt kumšt a za to mají můj obdiv!



Datum: 17.12.2008 20:14:49
Autor:   .

Zajímavé porovnání.
Průměrně velká žena, která nosí jehlové podpatky, vyvíjí na čtvereční centimetr půdy mnohem větší tlak než průměrný slon - a to dokonce i tehdy, když ten slon stojí na jedné noze! Pětitunový slon balancující na přední noze, nepoškodí dřevěnou podlahu, kdežto šedesátikilová žena s jehlovými podpatky vyrývá do podlahy jamky.



Datum: 17.12.2008 15:39:10
Autor:   autor neznámý

Také souhlasím a gratuluji škole, která dokázala udělat akci, která návštevností nemá po mnoho let ve Střelicích obdoby. Dokázali dokonce zařídit pro zdar akce ozvučovací a světelnou techniku za několik milionů korun. Děkujeme.



Datum: 17.12.2008 11:05:32
Autor:   autor neznámý

Souhlasím.Konečně účelně vynaložené prostředky.



Datum: 17.12.2008 8:48:34
Autor:   Křížová <jana.strelice@seznam.cz>

Chtěla bych poděkovat zastupitelstvu za zasponzorování Vánočního setkání v Sokolovně. Myslím, že to ocenili všichni rodiče, protože opravdu prostory Obecního úřadu byť pěkné, jsou již na takovouto akci prostorově nedostačující. Věřím, že i v dalších letech se budeme moci těšit na podobná setkání v Sokolovně.



Datum: 16.12.2008 19:50:41
Autor:   autor neznámý

Také si tam dovedu pár lidí představit, co vy?



Datum: 16.12.2008 9:08:49
Autor:   autor neznámý

Malý předvánoční příběh ......


Santa Claus začínal mít pocit, že nic nestíhá. Čtyři jeho Elfové byli nastydlí a zbylí tři, co zůstali zdraví, nestačili vyrábět hračky. Navíc paní Santa Clausová oznámila, že přijede na návštěvu maminka, což Santu ještě víc napružilo. Zašel se tedy podívat do stáje, co dělají sobi a zjistil, že tři jsou březí a zrovna rodí ... a dva přeskočili plot a jsou kdoví kde. Další stres. Začal aspoň nakládat saně, jenže jedna lyžina praskla, pytel hraček spadnul a hračky se vysypaly. Naštvaný Santa se vrátil domů, aby si nalil šálek sidru a do něho zazdil panáka rumu. Když ale otevřel, zjistil, že jeden z elfů někam uklidil rum a není co pít. Jak byl naštvaný, Santa upustil šálek a ten se rozprsknul po podlaze v kuchyni na tisíc kusů. Šel tedy pro smeták, ale ukázalo se, že myši ožraly jeho chlupatou část ...

V téhle chvíli u dveří zadrnčel zvonek a vzteklý Santa šel otevřít. Na prahu stál malý andělíček s velkým vánočním stromečkem.

Andělíček vesele zvolal : "Šťastné a veselé, Santo! To je dneska hezky, že? Mám pro tebe krásný stromeček. Kam chceš, abych ho postavil?"

A tak vznikla hezká tradice andělíčka napíchnutého na špičku vánočního stromečku.



Datum: 16.12.2008 9:07:46
Autor:   autor neznámý

Víte jaké vitamíny nejvíce chybí ženám ?

Jsou to:
a) vitamín I
b) vitamín Q



Datum: 16.12.2008 6:11:21
Autor:   autor neznámý

Přijde paní k psychiatrovi a prosí aby vyléčil jejího manžela, který si myslí, že je kůň. Dokonce i nohy si dal podkovat a jí jenom seno a obrok.
Lékař ji vyslechne a povídá:
„Milá paní to bude ale velmi nákladné a zdlouhavé léčení“
„To nevadí“ povídá paní. „Peněz máme dost! Manžel už vyhrál troje dostihy!“



Datum: 15.12.2008 22:33:23
Autor:   autor neznámý

tak si to napiš na dveře, sklerotiku. a popelnice si taky popiš číslem baráku. je zajímavý, že druzí takový problémy nemají - problém bude asi u tebe samotnýho.



Datum: 15.12.2008 19:28:53
Autor:   autor neznámý

Taky mám problém vzpomenout si, že je svoz, ale řeším to jednoduše. Když vytáhnou popelnice sousedi, tak je vytáhnu taky.
... Jen doufám, že doufám, že ode mne tento systém neokoukají ...



Datum: 15.12.2008 18:14:19
Autor:   Zákazník svozové služby

To aby člověk s těma popelnicema si udělal kalendář :-)
Hlavně aby to pánové popeláři dávali na místo, kde to berou a jejich zákazníci nemuseli hledat popelnice na silnici, u sousedů a nebo na nájězdu, kde jim to soused smete autem a pak nadává. Takže v zájmu všech, prosím, popelnice dávejte na místo odkud je berete. Díky



Datum: 15.12.2008 14:32:43
Autor:   autor neznámý

Chceme.Jdeme tam večer čórovat !